Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Nu är det bestämt att vi ska få hem ett skimmelsto på lördag eftermiddag! Dottern fick en otrolig ridkänsla och var så himla glad...
Svar
13
· Visningar
1 559
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag funderar på att köpa en lädergrimma till hästen. Men vilken ska jag köpa? Det finns en mängd olika att välja mellan... Jag funderar...
2
Svar
28
· Visningar
2 184
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Så jag sökt en ovanstående ett tag utan framgång så tänkte jag om det finns nått alternativ som är liknande i utformingen som kanske oxå...
Svar
3
· Visningar
1 310
Senast: caradan
·
Utrustning Vad tycker ni om Dyon the difference tränset? Hur är lädret? Har hört ifrån några att nackstycket kan glida fram?
Svar
4
· Visningar
3 009
Senast: 950225
·
Utrustning Hej , jag sitter funderar påhur gammal min equipe sadel är, Någon som kan tyda serienumret på en equipe sadel ? Serienumret 17N0904039...
Svar
0
· Visningar
3 059
Senast: 950225
·
Utrustning Jag har börjat intressera mig för WoW sadeln (sadlarna?). Men hittar ingen brai nfo ang dem. Har sett att några här på Buke har denna...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
33 860
Senast: animalasia
·
Utrustning Hejhopp. Ska beställa schabrak nu m. brodering. Vad menas med rak text eller text i båge? Hur ser det ut?? //E
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Elo
·
Utrustning Blir en sadel mindre värd om den blivit omvärmd eller hur ser ni det?
Svar
13
· Visningar
1 708
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har en fundering på att skicka min CWD sadel för bom och panel byte och undrar om det är någon som har erfarenhet av det? Hur gick...
Svar
0
· Visningar
1 072
Senast: oxo
·
Utrustning Är i bilköpartagen och söker bil som får dra 1250-kgs släp med en d-ponny i (finns inga planer på storhäst så större släp kommer ej...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 620
Senast: Långnos
·
Utrustning Jag har ett rejält halvblod med lång och rak rygg med normal manke. Har en sadel idag som egentligen ligger ganska bra men har för kort...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: pastejja
·
Utrustning Nu blir jag lite osäker. Mest på grund av att remontgrimmorna inte är (men på väg igen) så populära mer. Hur påverkar de hästen jämfört...
Svar
12
· Visningar
2 001
Senast: Líf
·
Utrustning Nu har jag provat varenda hjälm i alla butikerna i stan runt om mig utan att hitta någon (!)som passar. Jag funderar istället på att...
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: caballus
·
Utrustning Min kära dotter önskar sig bruna ridstövlar alternativt bruna ridskor och chaps. Jag vet att Dyon har bruna chaps för barn men jag...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: FadeAway
·
Utrustning Finns det grimmor med hake på nackremmen istället för käkremmen?
Svar
16
· Visningar
1 905
Senast: Breen
·
Utrustning Någon som vet hur Samshieid är i storlek ? Tänkte köpa dottern en i födelsedags present :) Hon har idag en Carles owen i stl 55 , så...
Svar
5
· Visningar
3 131
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Ni som har helklippta hästar. Vad har ni för tjocklek på halstäcke?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 745
Senast: Pudlan
·
Utrustning Har precis köpt en "ny" transport och tycker inte jag får höjden på frambommen rätt. Det är ganska stora hopp mellan nivåerna (Boj) och...
Svar
2
· Visningar
2 068
Utrustning Finns det någon som skulle kunna hjälpa mig tyda märkning på en jensensadel (Gomera VD) Enda märkningen jag hittat är 08041601. Kan...
Svar
0
· Visningar
880
Utrustning Vad har hänt med priserna på utrustning? Jag har varit ifrån ridningen några år. När jag var aktiv fanns det ett gäng mellanmjölksmärken...
Svar
10
· Visningar
1 595
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka