Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Träning Är det någon som har tips till mig? Jag undrar bara fall nån vet ett bra sätt att sysselsätta en uttråkad häst. Vi har ett litet sto...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Aprile
·
Träning Jag undrar om någon här har testat en metod som går ut på att var gång hästen sticker så låter man den springa sig ORDENTLIGT TRÖTT även...
2
Svar
28
· Visningar
2 640
Senast: Galina
·
B
Träning Nu är jag lite fundersam... Hur pass ofta kan man longera en två åring, man har ju hört så mycket om att det inte är bra för unghästar...
Svar
13
· Visningar
4 014
Senast: Belive in magic
·
Träning Jag funderar på att skafa en kompis till min milt sagt vilda 3 årshingst..han är energisk men inte speciellt hingstig och skull nog må...
Svar
18
· Visningar
1 102
Senast: martha
·
Träning Japp.. det var frågan. Sköter ett sto som heter Jolie som jag älskar så mycket. Men hon är rätt svårriden. Jag har blivit avkastad...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: crax
·
Träning Ge mig mitt vänster sittben tillbaka! Alazzi tog det för mig för sisådär 10 år sen och jag hittar fortfarande inget vänster sittben...
Svar
18
· Visningar
1 325
Senast: alazzi
·
Träning Ni som har äldre hästar, hur rider ni dem? Har de problem med gamla skador, och vad gör ni då i ridningen för att det fortfarande ska...
Svar
17
· Visningar
1 855
Senast: Doten
·
Träning Rider en häst som väldigt lätt "krullar ihop sig" och går bakom hand, några tips på vad man kan göra för att undvika detta?
Svar
10
· Visningar
1 769
E
Träning Jag lade in denna tråd för ett år sen ungefär..Nu tänkte jag att det kommit fler och andra personer hit så tänkte kolla om jag fick...
2
Svar
23
· Visningar
1 830
Senast: Spirit
·
Träning Jag kan gå ut i hagen när min valack ligger ned och kela med han, kan även sätta mig ned brevid och vi båda tittar på bilarna som kör...
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: Spirit
·
I
Träning Varför är det dåligt?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 230
Senast: Magdalena
·
L
Träning Jag har börjat träna min ponny från marken och med rösten. han har väldans problem med att stå still och när han gör det och står lugnt...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Görel
·
Träning Är det någon NH männsika som kan hjälpa mig med denna häst? http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=555627 Tacksam för tips o...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: FUNNY
·
Träning Har ni några bra tips på sådana? Typ rida på/under presenning och sånt!
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: NiitSirK
·
C
Träning Osäker på om tråden ska ligga här, annars ber ajg moderator flytta den. Det är så att en nära vän till mig har en 2 års märr som...
Svar
8
· Visningar
949
Träning ....sett från en okunnigs ögon! Jag har snokat runt lite här och tycker att NH är en intressant hantering eller vad man ska kalla...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: Piraja
·
Träning Har min häst uppstallad i ett stall med 10 hästar och därmed 10 olika hästägare. Hon har stått där i ca 2 månader, o före de så har hon...
Svar
11
· Visningar
1 489
Senast: sasucatu
·
P
Träning Ja, jag vet, det finns sakert miljontals tradar om detta amne, men jag fragar iallafall: medryttarhasten faller pals nu - riktigt...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: cardigan
·
E
Träning Kunde inte hitta nåt bra ställe att lägga denna tråden på, så jag chansar här. Flytta gärna om den ligger fel.. Hur bra hör en häst...
Svar
6
· Visningar
1 830
Senast: lizzie
·
Träning Visste inte riktigt i vilket forum detta skulle placeras... Min häst tappade sin sko på hf igår och hovslagaren kan komma tidigast...
Svar
13
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka