Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Träning jag har ett STORT problem min häst kommer inte till mig i hagen... jag har gjort som alla sa att gå efter och smacka varje gång han...
Svar
6
· Visningar
1 200
Senast: sweet_extraa
·
A
Träning När jag står i boxen och borstar min häst och han vill vända sig, så går han mot mig och väntar sig att jag ska flytta mig så att han...
2
Svar
31
· Visningar
2 448
Senast: Görel
·
Träning Vad anser ni gjorde jag rätt eller fel i den här situationen? Var ut till stallet förut för att kvällsfodra hästarna. Dem går ute...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: LIA
·
A
Träning Sommaren måste vara den värsta årstiden för en hästägare som mej.. Tänkte jag idag i alla fall och funderade på att flytta till kyligare...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: aravir
·
S
Träning Jag har nu haft sällskap när jag ridit ut och visst har det varit trevligt! Men så skulle jag rida ut ensam då man inte alltid kan ha...
Svar
2
· Visningar
1 007
Senast: sante
·
Träning Jag är en hoppryttare som är väldigt intresserad av NH och undrar om någon här på Buke skulle kunna förklar för mig hur de 7 lekarna går...
Svar
3
· Visningar
2 842
Senast: Hallonsoda
·
X
Träning Hur länge brukar man kunna ha dom tillsammans dom är 1 år nu. Jag förmodar att det är lite olika men på ett ungefär.
Svar
8
· Visningar
999
Senast: xita
·
T
Träning Vårat sto har fått ett föl. Vi undrar om det är någon som har erfarenhet om hur det går i fall man har kvar fölet i samma stall som...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: jojjo150
·
L
Träning Hejsan! E lite intresserad av att lära mig men om NH eftersom jag känner att min häst och jag skulle behöva en bättre relation.. Vet...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: mackan
·
P
Träning Hur hanterar ni era hästar i åskväder? Rider ni dom, vart? ute, inne, eller inte alls? Får dom gå ute i hagen? (Med tanke på skorna) Gör...
2
Svar
23
· Visningar
3 978
Senast: emelit
·
Träning Vet inte varför jag skriver detta, onödig topic men behöver skriva av mig :crazy: Det är såhär, jag är 16 år. Jag har varit hemskt...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Shimzy
·
Träning Jag har i min ägo en vacker kallblodstravar-valack som under många år gått på travet. Det fick sin ände i och med att han till slut blev...
Svar
16
· Visningar
1 164
Senast: Jamtland
·
B
Träning Usch beslutsångest. Behöver få råd. Stall 1: Mindre 11 boxar, ridbana med halv kasst underlag. Hyftade uteridvägar. Bra hagtider i...
Svar
14
· Visningar
1 068
Senast: Malle Palle
·
F
Träning Jag har en 8 veckors hingstföl på 140 kg som inte är helt lätt att baxa in i transporten längre. Det var inga problem att fösa på honom...
Svar
9
· Visningar
1 478
Senast: ghost
·
M
Träning när jag borstar min foderhäst på halsen och vid manken så skakar han på huvet upp och ner och åt sidan. och när jag börjar borsta honom...
Svar
9
· Visningar
860
Senast: Malle Palle
·
E
Träning jag och min kompis har varsit kallblod sen står det 4andra hästar i det stallet .. dom lägger på hästarna regn täcke sent på våren och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 952
Senast: Embla_fixa
·
Träning Hur ska jag rida för att få min något knubbiga, okej feta, häst att bränna mest fett? Tipsa mig nu! Jag insåg idag hur tjock han...
Svar
14
· Visningar
3 373
Senast: Stopek
·
Träning Idag försökte vi släppa hästarna på sommarbetet. Det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss... Det är 2 ston och 2 valackar som skulle...
Svar
17
· Visningar
1 278
V
Träning hästen jag ska ha under sommaren släpptes ihop med de andra idag.. dom sprang en del men hon kunde stå och beta med ett par av dem efter...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Gullan86
·
M
Träning Har under ungefär ett halvår ridit en jättemysig tävlingsponny åt en familj och det har varit allt mellan himmel och helvete om jag...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: *mathilda*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama