Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag har ett litet problem som stallägare. Snart flyttar en mycket gammal gäst (sen typ 11-12 år) till nytt stall och då blir det bara...
Svar
11
· Visningar
1 490
Senast: Chili
·
D
Träning Efter idag tror jag det iallafall... :smirk: Det är så att min valack går med 2 andra valacker på bete. Min valack är ranglägst...
2
Svar
22
· Visningar
2 840
Senast: Dundret
·
J
Träning I september köpte jag en häst. Jag visste inte vilken häst jag ville ha, var öppen för alla förslag, men jag ville iallafall ha en...
2
Svar
25
· Visningar
2 513
B
Träning hur skulle ni göra? Här kommer bakgrunden: Vi har två fölston som under dräktigheten verkligen har avskytt varandra som pesten, de...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Pitbull
·
Träning Jag har en ettåring som är himla förståndig och så :rofl: Det jag funderar på är om det "är lugnt" att lämna henne ensam utan synhåll...
Svar
7
· Visningar
933
C
Träning Jag har precis fått upp ögonen för NH och har införskaffat en repgrimma och ett LÅNGT grimskaft. Jag letar för fullt efter böcker...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: LIA
·
S
Träning Någon som har några bra tips hur man tränar upp konditionen på en häst? Hästen har stått en tid pga. föl så konditionen är inte så bra...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: FjantaZ
·
M
Träning Hej hopp! Jag tänkte bara höra vad ni tycker om olika stalltyper: eget stall, inackordering, ridskola m.m. Vad tycker ni är för och...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: _Runaway_
·
Träning Vet inte om denna tråd hamnar rätt men ni får flytta den i så fall. Min häst blir sur när man drar åt sadelgjorden. Läste precis att...
2
Svar
34
· Visningar
5 207
Träning Jag behöver hjälp. Lite bakgrundsfakta. 5 årig varmblodstravare som gick av banan förra sommaren efter noll starter. KOm till mig i...
2
Svar
27
· Visningar
2 138
E
Träning Min häst har trampat upp en stig i hagen. Slingan går runt runt och där går min häst just nu. Det ser ut som ett litet fykantsspår...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Bison
·
Träning Min häst har äntligen börjat att gå bra :) Han går jätte mkt bättre än vad han gjort innan. Var och tränade förra veckan och då fick vi...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Träning Saker man inte tror kan hända ens med god fantasi- Utan att nämna namn o plats. :angel: Kille kör hem från tävling på kurvig...
2
Svar
37
· Visningar
2 580
Senast: minternet
·
Träning Ja, vad gör man då? Detta är iof en hästrelaterad tråd, men den har inget att göra med de andra forum som finns. Vad jag undrar är...
Svar
15
· Visningar
1 058
Senast: Chili
·
Träning Har ända sedan förra dressyrlektionen försökt sitta ner i traven på min häst, då tränaren menade att jag måste börja lära mig det nu så...
2
Svar
22
· Visningar
2 667
Senast: orion_x
·
Träning jag har för två veckor sedan fått hem en ny häst och denna har nu fått för sig massa saker i främst galoppen, slå upp huvudet, lätta på...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: starcraft
·
E
Träning Hej! Min travartjej på 15 år har börjat gå ganska bra nu förutom en grej, hon tar längre steg med vänster bak än höger ca 20-30 cm, det...
Svar
14
· Visningar
1 118
Senast: Express_Pearl
·
Träning Jag vet inte hur jag skall göra.. :cry: Min valack har pålagringar på båda frambenen, skelettförändring i tåsträckaren på höger...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Spirit
·
Träning det är så att nu om ca en vecka ska vi åka ner till vår sommarstuga i Blekinge och ta med min islandshäst. han har aldrig gått själv...
Svar
10
· Visningar
2 958
Senast: Gullan86
·
T
Träning Vi har en liten ponny, som älskar att smaka och naffsa, visst är de ett sätt att upptäcka saker som alla hästar gör i hans ålder, men...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Marlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur