Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Träning :crazy:Har frågat tidigare om det här men de svaren jag fick då hjälpte inte så mycket.. Iallafall, jag har ett sto född 03 på foder...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 445
Senast: Vikstrom
·
S
  • Låst
Träning Jag ska sätta igång min systers c-ponny sto som har stått...ganska länge, hon har haft problem med lederna/knäna (har inte varit så...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: mysko
·
B
Träning Är det någon som har testat att träna häst med klicker? Det är ju väldigt populärt när det gäller andra djur. Men hur är det med hästar...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: SaraD
·
P
Träning Vi har nyligen köpt en ponny till.Han är en 8 årig korsningsponny valack.Han har nu bott här ca en månad. Här hemma har vi från...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: puppe
·
T
Träning Ännu en transportfråga. Ska som sagt hämta min nya tjej i helgen, hon är van att gå ute, har inget täcke på sig nu varken ute eller...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: shampiz
·
K
Träning Hej! bara undra, finns ju såå många bra sätt, jag sj skritttar fram länge helst asfallt, el hårt o fast underlag, sen brukar jag flytta...
2
Svar
21
· Visningar
1 862
Senast: spindel_17
·
N
Träning Jag är 0 % insatt i inridning så vänder mig till er som förhoppningsvis kan detta... :D Efter ca hur många gånger efter att man har...
2
Svar
28
· Visningar
4 023
Senast: Sar
·
S
Träning Hej det är så att jag ska vara med i en hubertusjakt på lördag och undrar om någon har några tips för en HET häst? Han blir helt till...
Svar
3
· Visningar
757
T
Träning Lädergrimman väcker heta debatter har jag märkt när man pratar om den. Men i transporten, vad använder ni där? Ska åka och hämta min...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: Tokmaja
·
K
Träning Ni som är insatta i NH och flockbeteende m.m... Hur visar jag min 4-åring att det inte är OK att trängas när jag leder honom? Han gör...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: klabbarparn
·
S
  • Låst
Träning Efter att jag olyckligt fick avliva min häst pga tumörer så har jag nu lånat ett sto på 13 år, en kanon fin häst, det enda kruxet är att...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: IngelaH
·
Träning Jag blir förvånad och upprörd när jag är ute på tävlingar och hästevenemang och ser hur vanligt det är med hästar som fullständigt...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 592
Senast: cirkus
·
L
Träning Har läst runt i liknande trådar och har inte hittat det jag har sökt efter. Det är så att jag har en häst som är smart och vet att hon...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 967
Senast: Lucky_Me
·
I
Träning Hejsan! Jag skulle bli superglad om jag kunde få tips och råd om hur mycket en häst´s foder och tillbehör kostar? Jag ska ev få en häst...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Septicemia
·
H
Träning Jag har aldrig gått på ridskola eller ridit för instruktör förut, är helt självlärd, men nu ska jag börja rida dressyr för en och det...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: castle_bar
·
Träning Har vid några tillfällen haft en massör som gått igenom hästen och som påpekar varje gång att han är väldigt stel och "trådig" i muskeln...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: emgard98
·
U
Träning ni som har hästar som är lugna och lätthanterliga när dom går normalt..med träningar o så. hur blir dom när dom har stått ett tag..av...
Svar
19
· Visningar
2 129
Träning Det skulle vara intressant att få höra vad DU prioriterar vid val av stallplats. Jag har ett par boxar i stallet som hyrs ut och när det...
2
Svar
27
· Visningar
3 036
M
Träning har ett 3-årigt sto som är riktigt bitchig i boxen. Hon sparkar konstant i väggen mot sin boxgranne (står i sista boxen i hörnet så hon...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 592
Senast: Invinciblestables
·
B
Träning Jag rider ett c-ponnysto som är lagom pigg i vanliga fall. Har bara ridit ut 3 gånger med henne än så länge och då har vi ridit till...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Bright_Eyes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama