Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Träning Jag har en häst som blir väldigt stark när man rider honom. Han är inte elak eller vill ha av en utan blir bara stark. Jag har provat...
Svar
12
· Visningar
1 307
Senast: Ella_99
·
S
Träning Jag har precis varit och ridit en häst som jag kanske ska ha på foder, har inte ridit på ca ett år men innan dess har jag ridit på...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: snowdrop
·
T
Träning Hej, i höstas så startade jag i en tävling med mitt varmblod, då vägrade hon ut sig på båda klasserna, vägrade på vartenda hinder! Jag...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: Beperfect_
·
K
Träning som rubriken lyder, vad är era svagheter när ni rider is åväl hoppning som dressyr och lite allmänt jag spänner knäna har lätt för... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 511
·
P
Träning Jag har funderat ett tag, och när man rider i ridhus/manege så byter man ju sittben beroende på vilket varv man rider. Men skadar det...
Svar
15
· Visningar
1 436
·
Träning Jag har de senaste åren jobbat jättemycket med att vrida om skänkeln så att fötterna inte pekar rätt ut och därmed få till ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 119
Senast: fia-lisa
·
H
Träning Tänkte på det här, islandshästen har ju sadeln så långt bak och vi "storhäst ryttare" har sadeln lite längre fram ju. Får ofta höra att...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Migo
·
R
Träning :mad: Jag blir så trött! I stallet där jag har min häst har alla sina hästar på halm utom en som har börjat med torvbädd, vilket är helt...
Svar
12
· Visningar
1 447
Senast: Catitzzi
·
  • Låst
Träning Hej! Jag har just blivit medryttare på en maxad d-ponny som är supergo att hålla på med och att rida, men problemet är att han knappast...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Hoppiloppan
·
R
Träning Jag har precis köpt mig en unghäst. Eller ja jag har haft henne i 6 månader ungefär. Vårat problem är att så fort jag ger efter på...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Marvin
·
A
Träning Jag har ett hingstföl på sex månader, som jag flyttar till boxgrannens box när han och morsan ska äta. (Boxgrannen är ett sto, och är...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: ad_hoc_80
·
L
Träning vad göra? har haft min unghäst sedan hon var 4 (e född 02). hon har så jäkla mycket energi så det e inte sant. dom första 4-6 månaderna... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Krulidut
·
J
Träning Hej jag och min dotter kom på en lösning i går. Som min dotter går i skolan och kommer hem vid 3 och fyra är det mörkt, Så vi kom på...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: kvandi
·
T
Träning Nu är det då såhär att jag har rotat igenom heeeeela forumet här efter tips på hur man får en häst som skjuter upp skallen i vädret så...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Tjingeling
·
A
Träning Hej! Tänkte höra om någon där ute har lite tips till mig. Vår häst har en olat som vi kämpar med att få bukt på. Han slår i sin...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Paxido
·
Träning jag har en liten fråga. har hört att man ej ska ha åsna och häst i samma hage får åsnan kan ha parasiter som inte hästar får om dom ej...
Svar
9
· Visningar
1 989
Senast: Pantalon
·
Träning Min sambos syster ska börja rida och vill då inte vända sej till en ridskola....(personliga själ).... Min ena häst är som en nybörjar...
Svar
4
· Visningar
2 186
Senast: Wippos
·
P
Träning Idag slog en tanke mig; :idea: När jag och min häst är ute och promenerar tillsammans har min häst ibland en tendens att sakta in för...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Millan_gulligast
·
E
Träning Här där jag bor är det nu IS överallt! Så går inte hålla igång som jag vill. och har ca 3 mil till närmaste ridhus men har inte... 2
Svar
31
· Visningar
3 270
Senast: vanimelde
·
Träning Va o provred o träffa ägaren till en häst jag förmodligen ska bli medryttare på idag. Och jag kände mej som en nybörjare :eek: Hästen... 2
Svar
20
· Visningar
2 274
Senast: klabbarparn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka