Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Vid ett flertal tillfällen det senaste när jag ska ut och rida det elva-åriga Arabstoet så har hon "fejk-haltat" och betett sig som hon...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 189
Senast: Sherry
·
Z
Träning Min 2-åring har börjat gnissla tänder, eller det har bara hänt en gång men oroar mig ändå. Vi var ute på promenad med träns. Har träns...
Svar
11
· Visningar
1 762
Senast: tios
·
Q
Träning Hej!! Jag har en helt fantastisk ardenner som jag tänker skaffa en medryttare till 2-3 dagar i veckan! Min ardenner vill alltid...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: litenmama
·
L
Träning hej.. fick hem min unghäst för en vecka sedan.. han har haft träns, sadel, blivit löshoppad som gick bra o longerad där han behöver mer...
Svar
5
· Visningar
1 009
I
Träning Några tips på hur man går till väga med att rida in ett 14-årigt arabsto. Dottern har suttit upp o blivit ledat omkring lite, men har...
Svar
7
· Visningar
5 270
Senast: inda11
·
A
Träning Jag har funderat mycket till och från på att pensionera min vbl-valack. Han fyller 15 nu i april och har gått mycket på trav. Jag har...
Svar
17
· Visningar
1 307
P
Träning hur mycket tappar hästen på det? Har skadat mig och kommer inte få rida på 3 veckor. Pollen ska få vila nu i 3 veckor då, sen så har...
Svar
8
· Visningar
934
B
Träning Går det att rida sin häst som tävlinghäst fast man går i skolan m.m.. Hur ofta och hur hårt ska en häst ridas ungefär?:(
Svar
3
· Visningar
714
M
Träning blir så trött! går ju inte rida nu! vägarna är blanka av is och ängen är täckt av packad hopsjunken snö och hård skare...suck... kan...
Svar
8
· Visningar
908
Träning Nu är det så att jag har en 19 årig varmblods hingst Jag har skrivit om honom här förut pga vanvård Nu är det så att hans pungpåse...
Svar
5
· Visningar
1 054
B
Träning när jag rider så KAN jag inte sitta still med mina skänklar .. det är inte så att jag sitter och skänklar på hästen men dom lixom...
2
Svar
26
· Visningar
3 124
Senast: Novanna
·
U
Träning Har precis kommit hem från ridlektionen...! underbart! men jag har problem med balansen vid galopp, fötterna flaxar runt och jag tappar...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: bubbel
·
K
Träning Har en 6 -årig valack på prov, har haft han i 5 dagar än så länge och problemet är att han hotar när man är på backen, i tre...
2
Svar
28
· Visningar
2 238
Träning Mitt sto, som alltid gått utmärkt att klippa, har nästan ihjäl mig när jag ska klippa henne i ljumsken.:confused: Det har aldrig...
2
Svar
27
· Visningar
2 123
Senast: Luleå
·
N
Träning Jag ska kolla och provrid en häst till helgen. Jag har alldrig haft en egen häst förut, så jag skulle bli jätte glad för alla tips om...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Nicolina_
·
H
Träning Nu vet inte jag om den här frågan ligger på rätt forum, men hoppas på att någon kan svaret ändå. Frågan är kort och gott: vilka färger...
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: Stopek
·
Z
Träning Min 3 åring är tidigt född, början på April. Just nu har han vila men jag har ridit ca 15 ggr, trav ca 5 ggr. Men jag har då blivit...
2
Svar
21
· Visningar
1 996
Senast: Rotterö
·
R
Träning Några tips på hur man ska göra när den lille bara stannar och vägrar gå?
Svar
8
· Visningar
1 879
Senast: Ramona
·
J
Träning Har ett mycket trevligt halvblodssto f-03 som jag ännu inte har suttit på. Detta beror på att jag varit gravid och fick barn sent i...
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: Ramona
·
L
Träning Jag äger ingen häst och är inte särskilt bra på att rida….har börjat rida på ”äldre dar” och rider bara ca en gång/veckan…. Rider mest...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Lucta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25