Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Träning Har en treårig, nykastrerad valack som visar lite tråkig attityd när han får sitt kraftfoder; stryker öronen bakåt, vänder ibland upp...
2
Svar
20
· Visningar
1 746
Senast: anni0301
·
Träning Jag har en 3-åring som vi har haft i ett par månader. Den har en "lustig" grej för sig, jag vet inte vad den menar med att bete sig så -...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: Mos410
·
L
  • Låst
Träning Hej, Jag funderar på att hyra sommarhäst från gert brandon en eller två veckor i sommar men vad ska jag ha för foder, och hur mkt? Ska...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Krulidut
·
Träning Jag har precis fått hem min häst från fodervärden. Jag tyckte inte att hans hovar såg bra ut och det ser ut som om de inte blivit...
Svar
16
· Visningar
1 319
Senast: pernilla_s
·
Träning Hur gör ni det? Lång/kort tygel Vilken gångart Uppsuttet eller för hand? Hur länge klättrar ni, hur ofta och hur pass brant är det
2
Svar
37
· Visningar
3 682
Senast: Annie__
·
E
Träning Har alltid undrat vad "kluckandet" som vissa hästar får när de travar (har inte hört i skritt eller galopp iaf) år för något. Har hört...
2
Svar
30
· Visningar
6 277
Senast: Cindybell
·
B
Träning Hej alla nu behöver jag råd av er. Då min häst går så vrider hon vänstra bakbenet. Jag har ägt henne sen december 2007 och har gjort det...
Svar
19
· Visningar
4 532
Senast: Messy
·
K
Träning Hej! Jag ställer en fråga åt min vän som icke har tillgång till internet Finns det någon bra bok om inridning som kan hjälpa en på de...
Svar
5
· Visningar
3 566
Senast: Snowball
·
Svar
106
· Visningar
6 893
Senast: IngelaH
·
Ridning Hej! Detta är ingen annons utan mer en förfrågan.... jag har själv nyss börjat träna akademiskt på min storhäst. Men jag har en B-ponny...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: manina
·
Träning Hej därute! Alla har säkert svackor i ridningen ibland. Jag har en just nu, jättejobbigt. Man vet liksom inte riktigt hur man ska...
Svar
13
· Visningar
1 625
Senast: M-oaa
·
K
Träning Hej! Jag ligger sömnlös pga ett hopsläpp vi hade igår som inte var speciellt trevligt. Problemet är att vi har två ston som en tid...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: Katya
·
M
Träning Hej Jag har en unghäst på 4 år. Hon är halft inriden. Skritt och trav kan hon. Jag har ej testat galoppera än. Hon är hur snäll som...
Svar
6
· Visningar
1 656
Senast: scesar
·
A
Träning Jag behöver råd och tips om hur man vänjer av en häst vid en olat. En för övrigt trevlig häst har en ovana att mitt i natten och tidig...
2
Svar
34
· Visningar
6 629
Senast: Anna_H
·
Träning Nu har åldern satt till. Min häst är 28 år och var för två månader sen ordentligt fin, lagom i hull och väldigt pigg. Det märktes inte...
2
Svar
25
· Visningar
2 812
Senast: Sasse
·
T
Träning Jag har haft en hel del lastproblem med min ponny sen jag köpte honom. Han blev rädd när vi var påväg hem ifrån hans uppfödare och sen...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 887
Senast: Sofie_B
·
T
Träning Detta har kanske inte riktigt med ämnet att göra me ntycker folk ska se denna vackra film ! :love...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: theshadow
·
Träning Jag är en vuxen ryttare som ridit på ridskola i fyra terminer och ligger något (men bara något) över nybörjarnivå. Den här terminen har...
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: Yrrol69
·
T
Träning Hjälp. Vart ska jag börja? Har en nordis av model stor. VÄRLDEN snällaste, emot mig... och nu kommer problemet, jag hyr stall plats...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Immer
·
J
Träning För två veckor sedan köpte jag hem ett underbart vackert arabsto. Snäll i all hantering och pigg och känslig att rida. När jag fick hem...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Juliae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka