Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Träning Hejsan! jag är ny här på Bukefalos, så jag är lite ovan. men nu har jag lyckats hitta var jag kan göra en egen tråd iaf. :) Okej...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Innis
·
A
Träning :love: SLÅ PÅ FYRAN NU .. APPASIONATA :love:
Svar
11
· Visningar
930
Senast: Halvblod_Rider
·
M
Träning Idag släppte vi ut hästarna utan täcke!! VÅR!! Här är det 10-13 gradet varmt.. strålande sol och inte så blåsigt. härligt...:banana...
Svar
4
· Visningar
716
T
Träning hur får jag min kära fjording att böjja på halsen? har försökt med allt.. så fort jag börjar trava tar han tag i bettet och drar ut...
2
Svar
22
· Visningar
2 358
Senast: Tjalfe
·
N
Träning Nu har jag snöat in igen på att min häst ju inte kan ha täcke på sej året om!! Det blir ju inget naturligt liv! Hur gör man med skimlar...
2
Svar
20
· Visningar
1 976
Senast: AnnaKarinA
·
O
Träning Kunde inte komma på någon bättre rubrik än så, så ni får hålla till godo. Det jag undrar över är hur ni lägger upp träningspassen om...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Stopek
·
P
Träning Hur gör man egentligen när man lär en unghäst longering? Jag har en som är född -02 och han är inriden (eller, tja... riden och...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: pannkakssmet
·
Träning Har efter flera års uppehåll börjat träna lite nh igen med ena stoet, När hon var tre gick vi en grund kurs ihop som bland annat...
2
Svar
22
· Visningar
1 706
Senast: cristobal
·
M
Träning hööks hade ju tydligen hans film förut,men har den inte längre i sitt sortiment, jag har mejlat och frågat. Har hittat den på någon...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: mallan
·
S
Träning Jag sköter ett 18 år gammalt nordsvenskts sto. Jag har tränat nh med henne i snart 3 år. Och de hár gått lite upp och ner med resultat...
Svar
9
· Visningar
993
Senast: Svalina
·
E
Träning Hejsan! Jag tar hand om ett islandssto som blir fyra i år. Just nu bär hon på ett litet föl som beräknas komma ut i slutet av maj. Hon...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: EnWisa
·
Träning Jag sitter som en sten barbacka när hästen hoppar, galloperar i terräng, bockar, skuttar iväg och allmänt busar. Men, min balans när...
2
Svar
24
· Visningar
1 963
Senast: Campella
·
Träning *iiih* Jag ska på clinic om några veckor med min pålle. NH ska det vara.... jag har aldrig varit på clinic förut... nån som kan...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: attempt
·
P
Träning Igår när jag skulle rida medisen bestämde jag mig för att sluta upp med att bara harva runt på ridbanan...;) Och tänkte försöka rida ett...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: Poetry_princess
·
T
Träning :crazy: ja behövber stor hjälp..härom dan när ja va ute me min lille polle hände nåt konstikgt...vi kom fram till en liten vattenpöl å...
Svar
14
· Visningar
1 123
Träning Jag fick ta bort min lilla pålle för snart en månad sedan och vi har letat efter en ersättare som kan hålla våran travare sällskap. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 493
J
Träning Har en OMÖJLIG 3 åring (halvblod)han envisas med att sparka med framhoven upp mot krubban samtidigt som han flytta allt strö bak i...
2
Svar
20
· Visningar
1 694
Senast: Jes
·
L
Träning Var ute och red i går i ca två timmar, hästen var pigg och ivrig och det blev mycket galopp! Upptäckte inget när jag sadlade honom...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: marre91
·
M
Träning Hur skall jag kunna rikta min hästs energi till något positivt och kreativt? Han har en sån energi när vi rider ut och den riktas bara...
Svar
18
· Visningar
1 200
Senast: emindy
·
  • Låst
Träning JAG SKA TILL GÖTEBORG HORSESHOW! På lördag. Jag hade egentligen inte råd, men så ringde en vän och sa att hon hade fribiljetter till...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Hund, Katt, Andra Djur