Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hej, jag har ett sto med föl som är lite drygt 4,5 månader (fölet asså) och jag undrar om det går bra att rida mitt sto lite nu utan att...
Hästhantering
Nu börjar flytten närma sig, jag och hästen ska flytta till ny stad och nytt stall. Han är min första häst, så jag vet inte alls hur han...
Hästhantering
De senaste veckorna har jag kört en del ledarskapsövningar och frihetsdressyr. Det har gått över förväntan. Han följer mig som en skugga...
Hästhantering
Behöver ha lite råd och tips. I lördags fick jag äntligen hem min unghäst på 8 månader och hon är den finaste jag vet:love:, men dagarna...
Skola & Jobb Nog för att man kan bo på hotell med låg standard/utrustningsnivå/bekvämligheter, men det du beskriver är ju inte okej nånstans för ens...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.