Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har ett ganska vanligt problem här hemma i form av en 4-åring som älskar att leka och därmed riva sönder de andra hästarnas täcken...
Hästhantering
Är det nån som har nåt bra råd när hästen sliter sej vid uppbindning, t.ex. när man rastar under uteritt?
Min häst har tydligen "lärt"...
Hästhantering
Skulle ta in ponnyn från sommar hagen, som jag gjort flera gånger denna sommaren utan problem. Helt utan föraning flyger ponnyn fram och...
Hästhantering
Har en tvåårig travtjej som blivit helt tokig i boxen hos andra (speciellt travbanor). Hon stegrar, sparkar, skrapar och lever om som en...
Hästhantering
Jag vill bada med min häst - hon är mer skeptisk. Grejen är att jag tror hon skulle tycka det var kul om hon fattade vad en sjö är. Hon...
Trädgård & Växter Vad kan jag så nu i område 3(2) som kräver lite kärlek men som ändå ser väldigt trevligt ut på kort tid? Tänkte om jag skulle sparka...
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...