Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kan man få en katt att sluta klösa på möblerna? Hon har gjort det sedan hon var liten och det går inte att få henne att sluta. Hon gör...
Svar
15
· Visningar
2 175
Senast: Chili
·
Katthälsa Hej! Vi bor på landet med en 4-årig kastrerad hankatt. Han har hela sitt liv fått vara ute och haft ett stort revir häromkring utan...
Svar
0
· Visningar
1 673
Senast: sten
·
Övr. Katt Hej! min foderkatt ska ställas ut innan hon ska få sin första kull. Nu är det långt kvar tills dess då hon bara är 15 v. men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: Ottilia
·
Övr. Katt Ja, om drygt en vecka är det ju raketdags. För Göte blir det första gången. Hur är det om en katt blir rädd, vad gör man? Hur ska jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 813
Senast: Bellanis
·
Övr. Katt Nu har jag tröttnat lite på mitt PeeWee-strö och vill kolla igenom marknaden igen. Jag vill gärna ha något som klumpar sig, men som inte...
Svar
9
· Visningar
3 250
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag är så vidunderligt dålig på att hitta på namn. Jag hämtade hem en kattunge för fem dagar sedan och har fortfarande ingen aning om...
2
Svar
20
· Visningar
4 936
Senast: Sasse
·
Katthälsa Jag har åtminstone en herrelös katt som äter på min altan. Det är en hona som varit stallkatt i en granngård men där nya ägarna inte är...
Svar
8
· Visningar
1 877
Övr. Katt Finns det kattraser som är mycket större eller mindre än en "vanlig" katt? Hästar och hundar finns ju i väldigt skilda storlekar, men...
Svar
18
· Visningar
9 195
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Hade ni använt en katt där det påvisats hcm två led bakåt då denna katt obducerades?
Svar
11
· Visningar
1 181
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det här är ju både pinsamt och skrattretande. Men min Soda är inte alls någon tjej inte. Missen kom och vräkte ut sig i mitt knä och...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 018
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Kan man ha kutterspån i en kattlåda? Tänker att fördelen är att det är så lätt att gå tag på, relativt billigt och mjukt. Nackdelar...
Svar
12
· Visningar
2 304
Senast: Dandylinn
·
Katthälsa Är lite förtvivlad. Min Isa har kastreras idag, treårig honkatt. Vad jag än gör plockar hon av tratten. Hon kämpar bort den så fort jag...
Svar
15
· Visningar
19 051
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Vad brukar ingå i en sk "seniorkontroll" hos veterinär?
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Finns det någon slags magnetlucka med extra kraftiga magneter någonstans? För ett tag sedan köpte jag en kattlucka på Granngården...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag tänkte testa om jag kan lära min katt att gå på toaletten, hon har tydligen gjort det hos tidigare ägare så hon är inte helt obekant...
Svar
13
· Visningar
6 100
Katthälsa Vi har problem med var katt, han har valt ut vart arbetsrum som hans toalett, han kissar/bajsar även i tvättstugan om vi glömt dörren...
Svar
14
· Visningar
3 924
Senast: turbofling
·
Övr. Katt Min hankatt är verkligen jättestor och tenderar att bajsa utanför lådan så jag har funderat på om man inte ska ha en kattlåda med tak...
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: Marty
·
Katthälsa Hej, vår katt på 1.5 år fick för 3 v sedan diagnosen urinsten(struvitsten). Blev hemskickad med metacam och s/d foder. Han blev...
Svar
3
· Visningar
3 323
Senast: Ruben
·
Övr. Katt Från katterna på internet till katterna därhemma;) http://www.youtube.com/watch?v=mEfcbjvGIZ4 (dagens youtubefångst)
Svar
2
· Visningar
1 262
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Hur gör ni som har katter med växter i fönstret? Min katt älskar nämligen att sitta i fönstret, vilket gör att jag inte vågar ha...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Aliil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama