Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vet inte om tråden passar bäst under katt eller hund.... Men i alla fall... Vi har börjat få problem med att min sambos katt...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Lotus
·
Övr. Katt Jag riktar mig egentligen till alla som någonsin haft ett djur, inte enbart katter, som de förlorat på ett eller annat sätt. Jag kan...
Svar
15
· Visningar
8 092
Senast: tyra1
·
Övr. Katt Hej allihopa! Jag har blivit sugen på att skaffa hund igen. Jag har 2 katter sen innan. Den ena hade jag när jag hade förra hunden...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Jag som är bortskämd med att alltid ha haft djur runt omkring mig, börjar känna att det är lite för tomt och ensamt i min lilla lägenhet...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: LovingLife
·
Katthälsa Kompisen har skaffat sig en vit huskattunge och kompisen har börjat misstänka att kattungen är döv. Antar att en vette kan testa men att...
Svar
4
· Visningar
1 465
Senast: Sol
·
Katthälsa Hade velat bolla lite tankar här. Mina två katter äter Mjaus blötmat och har blivit jättefina av det. Tog över dem för kanske sju...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min honkatt, hon har tovat till sig ordentligt på ryggen, det kom i princip från en dag till en...
Svar
6
· Visningar
1 143
Senast: ptr
·
Katthälsa Vi fick operera bort ett öga på en av våra katter i måndags. Det är en katt som levt både ute och inne och fångat en del råttor och...
Svar
1
· Visningar
1 285
Senast: Skywalker
·
Övr. Katt Vi tog över varan katt i varas och har fortsatt med den mat han at da men vill gärna byta sort. Han har ätit Royal Canin Sensitiv men vi...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: turbofling
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vilken är den bästa maten för en äldre honkatt (14 år) som mest äter blötmat men även torrisar. Hon är fortfarande...
Svar
3
· Visningar
959
Övr. Katt Vi har en liten hankatt på fyra mån, vi har haft honom sen han var sex veckor då han hittades utomhus utan mamma. Han är rumsren och...
Svar
2
· Visningar
1 687
Senast: erikn89
·
Övr. Katt Jaha, mina katter tycker båda två att det värsta som finns är kloklippning och borstning. Kloklippningen har blivit mycket bättre...
Svar
5
· Visningar
3 728
Senast: morris
·
Katthälsa En kompis till mig köpte för några år sedan en katt från ett katthem. Katten är rejält överviktig och kompisen har gjort allt för att få...
Svar
5
· Visningar
1 786
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Kan man få en katt att sluta klösa på möblerna? Hon har gjort det sedan hon var liten och det går inte att få henne att sluta. Hon gör...
Svar
15
· Visningar
2 179
Senast: Chili
·
Katthälsa Hej! Vi bor på landet med en 4-årig kastrerad hankatt. Han har hela sitt liv fått vara ute och haft ett stort revir häromkring utan...
Svar
0
· Visningar
1 685
Senast: sten
·
Övr. Katt Hej! min foderkatt ska ställas ut innan hon ska få sin första kull. Nu är det långt kvar tills dess då hon bara är 15 v. men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 737
Senast: Ottilia
·
Övr. Katt Ja, om drygt en vecka är det ju raketdags. För Göte blir det första gången. Hur är det om en katt blir rädd, vad gör man? Hur ska jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 822
Senast: Bellanis
·
Övr. Katt Nu har jag tröttnat lite på mitt PeeWee-strö och vill kolla igenom marknaden igen. Jag vill gärna ha något som klumpar sig, men som inte...
Svar
9
· Visningar
3 258
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag är så vidunderligt dålig på att hitta på namn. Jag hämtade hem en kattunge för fem dagar sedan och har fortfarande ingen aning om...
2
Svar
20
· Visningar
4 936
Senast: Sasse
·
Katthälsa Jag har åtminstone en herrelös katt som äter på min altan. Det är en hona som varit stallkatt i en granngård men där nya ägarna inte är...
Svar
8
· Visningar
1 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka