Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Bonnie är snart 10 månader och det närmar sig säkert löp. Likaså för Malla som gör löpuppehåll under vintrarna. Men jag vet inte hur...
Svar
7
· Visningar
1 707
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag har varit halvaktiv här på forumet under lång tid. Jag har haft katter tidigare som jag under tragiska omständigheter tvingades ta...
Svar
12
· Visningar
2 231
Senast: Asko
·
Katthälsa Har lagt märke till att min kattunge under de senaste veckan har haft illaluktande fisar. Det har hittills bara hänt två gånger med...
Svar
4
· Visningar
15 233
Senast: Asko
·
Katthälsa För ett tag sedan pratade jag med en veterinär om min katt som har FORL. Han är en välkänd, renommerad och duktig veterinär...
Svar
9
· Visningar
2 874
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Har aldrig lyckats träffa någon, och funderar på att skaffa en. Nån som har erfarenhet av hur de är i temperamentet? Har försökt...
Svar
18
· Visningar
3 320
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Sista augusti tog jag emot en omplaceringskatt. En Helig Birma på snart 8 år. Hon har FORL och har fått dra ut en del tänder så hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
20 397
Övr. Katt Jag går snart i taket! Letar efter en luktfri (inte tvunget parfymfri men så det inte stinker), klumpbildande och framför allt dammfri...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Ja, som rubriken lyder - vad ger ni för mat till era nakenfisar? Har nyligen fått hem en ettårig hankatt och är lite osäker på vad...
Svar
10
· Visningar
8 402
Senast: Lycanthrope
·
Katthälsa Min lillkisse ligger inne på Slöinge sen i lördags då hon inte äter. :( Veterinären hittar inget fel på henne, alla prover är bra...
2
Svar
22
· Visningar
13 639
Senast: Kratus
·
Katthälsa Jag tog med mig stallkatten hem igår. Hon har blivit så tunn, bara skinn och ben nästan.. Så hon får bo hemma hos oss ett tag, tills...
2
Svar
29
· Visningar
4 542
Senast: sthu
·
Katthälsa Såg på en sida om en som sa att några katter bara såldes till en som hade läst djurskyddslagarna och detta innebar att katten skulle bo...
2
Svar
21
· Visningar
3 392
Senast: Ioxia
·
Övr. Katt Jag har egentligen inga planer på att skaffa katt varken idag eller på ett bra tag framöver, men har ett stort intresse för alla typer...
Svar
2
· Visningar
2 332
Senast: Ioxia
·
Övr. Katt Hej! Jag har lite akut tagit emot en kastrerad hankatt av en kompis vars dotter har blivit allergisk. Han är jättekelig och snäll och...
Svar
6
· Visningar
1 474
Senast: sten
·
Övr. Katt Går det att ha halsband på en långhårig katt? Jag är ingen kattmänniska egentligen men har varit tvungen att skaffa stallkatt(hellre...
Svar
7
· Visningar
4 514
Senast: kvandi
·
Övr. Katt Hittade denna annons här på Buke. http://www.bukefalos.com/annons/details.php?id=9761 Men Serval, är inte det en vildkatt som inte...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Got2Be
·
Övr. Katt Igår sändes "Kattens hemliga vägar" på SVT och den går att se i 6 dagar till på SVTplay. LÄNK Jag kan varmt rekommendera den, det...
Svar
10
· Visningar
1 823
Senast: Ruben
·
Katthälsa Min ena katt var hos vet förra Onsdagen för att fixa lite med tänderna. Efter dett så har hon hostat och rosslat. Rosslet försvann och...
Svar
0
· Visningar
1 132
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Just nu sitter jag i en situation i livet att katt snart inte längre är ett alternativ, troligtvis är det så i alla fall. Som tur är har...
Svar
7
· Visningar
4 070
Senast: Lyrisk
·
Katthälsa Görs det fortfarande, eller är det chip som gäller nuförtiden?
Svar
18
· Visningar
2 107
Senast: moiran
·
Katthälsa För 1,5 vecka sen började varan katt (kasterad hankatt, blir 8 ar iar) fa ont i magen, han var gasig och verkade besvärad. Lite lös i...
Svar
15
· Visningar
1 857
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur