Sv: Kattfoder

Angående Iams så finns det mycket på nätet om företaget och att dom sysslar med djurplågeri, så jag skulle inte ge Iams av den anledningen... När jag tänker efter är väl Iams och Ekanuba samma koncern så jag skulle undvika båda märkena.

Denna skröna går alltså fortfarande? Det var inte IAMS som ägnade sig åt plågsamma djurförsök. Det var ett lab som de hade anlitat som gjorde detta å en annan uppdragsgivares vägnar.

Sv: Kattfoder

Förlåt, hade ingen aning! Var en som varnade mig för bara två år sedan på forumet och ingen sa något då så jag antog att det fortfarande var så! Dumt av mig.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 392
Senast: Krumben
·
Katthälsa Vi kastrerade vår 4,5 månaders ragdoll igår. Han började jucka på kuddar och gosedjur så därför gjorde vi det redan nu så här tidigt...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Min katt är överviktig. Min plan var att utesluta torrfodret helt och enbart ge blötmat, men jag har märkt de senaste dagarna att katten...
Svar
10
· Visningar
2 002
Senast: MJLee
·
Katthälsa Nu närmar sig lilla Alice sin ett årsdag och det börjar verkligen bli dags för henne att gå vidare från sin kattungefoder till sitt...
2
Svar
23
· Visningar
13 185
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30