Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sedan finns det ju Orijen också..
Haha jag är också en fattig student!
Visserligen delar sambon och jag på katternas mat, men de är tre styck och sedan betalar jag för min lilla hund också.
Är det något jag inte vill spara in på så är det djurens mat faktiskt, jag vill att de ska äta så bra det bara går och om man slår ut det per månad så blir det inte så himla många kronor ändå faktiskt
Besvara hemskt gärna mina frågor om Applaws,
och tror ni att det är bättre med ett foder med lägre kemikalier (Bozita och Ontario) än en med flera kemikalier (Brit Care)?
Jomenvisst, men den här våren så pga flera saker får jag bara 100-200 kr i studiebidrag och så jobbar jag lite med att gå ut med en hund som ger mig 60 kr varje gång. Tursamt nog så bor jag hemma och jag hade redan planerat att lägga alla pengar på katten, men hon är just nu på ett djursjukhus pga infektion efter en kastrering så jag håller mig helst till 100-199 kr för maten.
Dessutom så finns det bra kattfoder i den prisklassen
Men Sasse, är din katt känslig i magen vanligtvis då? Vill ju undvika att min Alice blir känslig mot annan mat, men jag får väl variera lite med blötfodret istället.
Allergirisken är snarare mindre om de inte exponeras konstant för allergener, så det hade inte bekymrat mig alls. Väljer helst ett dagligt foder med så lite av allergena ingredienser som möjligt (låter helst bli fisk tex) just för att inte riskera att utveckla en besvärlig allergi.
Var tvungen att kolla, hostade till vid prislapparna betänk att jag är en fattig student!