En liten fråga

Sv: En liten fråga

Fast det beror ju på vars man bor.
Bor du på landet är det ju rätt enkelt att låta både katt och hund vara lösa, eftersom risken för att de ska bli påkörda etc är mindre.
Bor du i en lägenhet i stan, har du mest troligt inte hästen där utan i ett stall utanför där den går i sin hage, medans du antagligen har både katt och hund hemma hos dig. Och då är det ju jättebra att man ändå tillgodoser behovet genom att gå i koppel eller rasthage

Senast ändrad:
Sv: En liten fråga

Fast det beror ju på vars man bor.
Bor du på landet är det ju rätt enkelt att låta både katt och hund vara lösa, eftersom risken för att de ska bli påkörda etc är mindre.
Bor du i en lägenhet i stan, har du mest troligt inte hästen där utan i ett stall utanför där den går i sin hage, medans du antagligen har både katt och hund hemma hos dig. Och då är det ju jättebra att man ändå tillgodoser behovet genom att gå i koppel eller rasthage

:bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 193
Senast: Ridinglady
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 223
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 206
Senast: manda
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 232
Senast: Gumman123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama