Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Hundhälsa Har ett litet problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig svara på. Jag har en blandras kille på snart 1 år, och det är nämlingen så...
Svar
1
· Visningar
1 326
Senast: Blandrastik
·
E
Hundhälsa Jag har en fyraårig rottweiler, har vart hos vett nu två gånger för han har varit snörvlig och TÄT i näsan? första gången pratade dom...
Svar
3
· Visningar
1 420
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Ja, precis som rubriken säger. Hur ofta är ni ute med era 6 månadersvalpar? Förutsatt att de är rumsrena då. Sigge är rumsren...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: sssssssara
·
R
Övr. Hund jag har en vorste/bc korsning på 2.5 år. tanken är att han ska bli eftersökshund och att vi ska starta utbildningen till våren...
Svar
4
· Visningar
1 147
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Som rubriken lyder. För några månader sedan flyttade det in en familj i hyreshuset och det känns som om att jag nu har vänt ut och in på...
Svar
19
· Visningar
1 908
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Ja, vilken är den perfekta rasen för en hästägare? Har försökt forska lite själv ett tag men det finns ju så mycket fina hundar... 2 3
Svar
50
· Visningar
13 932
Senast: attsy
·
S
Övr. Hund Sommaren 1995 köpte jag dig, du din lilla vita whippet med prick och kroksvans. Svansen som aldrig kunde sluta vifta. Det var du...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Jag har haft problem med att min tik (blandras modell stor)hoppar fram till främmande hundar för att leka. Har givetvis jobbat på att få... 2
Svar
23
· Visningar
2 689
Övr. Hund Vill inte förstöra Swats valptråd, så vad sägs om att ha en hundbytartråd? Jag har för tillfället två individer som jag överväger att... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 028
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Efter att ha mottagit 2 rådjursskånkar och två flaskor blod från allas vår Gnist (TACK!!!) gav jag mig glatt ut i skogen för att lägga... 2
Svar
30
· Visningar
3 140
Senast: Isis
·
Hundavel & Ras Som rubriken säger... Vilken/vika raser är bäst att jaga vildsvin med? Allra helst ska det vara en ras som är en bra... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 843
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Jag tänkte återuppta mitt och hundens spårande. Vi spårade ganska mkt under en period men flyttade för två år sedan och det rann ut i...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: stjarnfrugt
·
Övr. Hund Min hund flyttade in hos oss redan mars 2002 för att bli en jaktkompis till min pappa, jag var bara 9år gammal och var ju såklart...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Min lilla jrt tik har varit hängig ett tag och vi tippade på skendräktig då hon vart så hängig och bara velat mysa med våra...
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Raven_
·
J
Hundhälsa Hur "farligt" är det egentligen om hundar äter choklad?? Min unghund har just smaskat i sig 4-5 rutor av Marabous Nonstop chokladkaka...
Svar
4
· Visningar
3 375
Hundavel & Ras Nu behöver jag lite klartext. Min tik blev ju kastrerad pga livmoderinflammation. Jag har tecknat Agria Avel Liv + Agria Liv, får jag...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva i rubriken. Har dock funderat på detta länge, både inom hästeriet men kanske nu främst... 2
Svar
32
· Visningar
2 349
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag var ute och promenerade i ett villaområde häromdagen, och när jag kommer förbi ett hus kommer det en stor riesenschnauzer utfarande...
Svar
11
· Visningar
1 457
Senast: sssssssara
·
Hundavel & Ras Jag hörde en historia idag av en kompis, att hennes arbetskamrat hade en tik som hade blivit tjuvparad. Dom hade efter 6 veckor gjort...
Svar
4
· Visningar
2 995
Senast: virus
·
Övr. Hund Jag och rutan går verkligen inte ihop :S Det här är vad vi åstadkommit hittills. Har tagit bort stoppkommandot och låter honom sköta...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31