Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till någon som gillar ...tja.. snakrande hund, som gärna sitter i knä. (Läs sätter sig där vare sig folk vill elelr inte, sätter sig då folk längre bort elelr högre upp, så hoppar man helt enkelt..)Bra uppfostrare som gillar att sova
![]()
![]()
Ge mig! Du kan få min unghund i utbyte, hon är också sänghund, men en pigg sådan![]()
Ge mig! Du kan få min unghund i utbyte, hon är också sänghund, men en pigg sådan![]()
Pfft! JAG ska ha Tulla! Hon hade passat mig perfekt nu i höstrusket. Idag är jag nämligen inte alls sugen på att vara hundägare. Mer tullaägare!
YorkWann, du tar väl mina två snälla, fogliga och lydiga hundar mot din Tulla.. Väl?![]()
Kan komma hit på stuberten. Har tyvärr inget i utbyte då jag är löjligt nöjd med min hund för tillfället () Men de skulle trivas utmärkt ihop
![]()
Hade Grana kunnat tänka sig att ge sin avatarbild i levande format i utbyte mot en seg och omotiverad Nobs hane?
Tänk vad bra det hade varit för dig, inga trimmningar och mat i skägget bara hårtussar i hörnen och inkallningstragglande. Grana håller säkert på att längta ihjäl sig efter att få peppa en hund till max så att man kan ta sig igenom en 10m fotgående?
Hoppas!![]()
Edit; Hundjäkeln skulle inte med ALLS ut idag... det regnar ju ute...det gör det inte inne....Fast å andra sidan är hon ganska behändig sånna här dagar
![]()
Jag kan ta Priffes huligan, men kan enbart erbjuda en Lisebergskanin i utbyte. Mycket billig i drift, fäller inte och är vackert grön. Kan bara ett enda kommando (plats) men det är stenhårt befäst.
Schäfern här hemma kan eventuellt tänkas bytas mot en välstammad, förig sportschäfer med ordentliga bett.
Haha, åh, Arwen är ju så jäkla SÖT på de där bilderna!
Jag har (för första gången i världshistorien?) ingenting att byta ut. Återkommer någon dag när jag är trött och unghunden pigg![]()
Skäggisen är i alla fall väldigt söt. Min vrålapa är ögonlös numera. För långt för att ögonen skall synas och för kort för att sättas upp. Och inga ögonbryn.
Men du kan inte tänka dig att hyra ut dina hundar som gaseller att öva på för jaktlaget? Är de tillräckligt onyktra kanske du både kan göra dig en hacka och ha hundarna i livet?!
Jag menar, bara så att du är lite med på bytesdealen på ett hörn?![]()
Jag önskar mig en aktivitet som en malle, ett utseende som en Siberian Husky (men som inte flåsar och är varm). En lydig hund som gör allt jag säger utan att babbla emot. En hund som älskar katter och som inte stjäl mat.
Hur går det för Generalen förresten? Får hon något napp någonstans?!
(Psst! Generalen! Jag lade beslag på lisebergskaninen och kommer få 10r både på platsliggning och sittande i grupp. Om du är snäll kan du få låna den på någon tävling någongång.
)
Till någon som gillar ...tja.. snakrande hund, som gärna sitter i knä. (Läs sätter sig där vare sig folk vill elelr inte, sätter sig då folk längre bort elelr högre upp, så hoppar man helt enkelt..)Bra uppfostrare som gillar att sova
![]()
![]()
PAX! Funkar utmärkt till min gammelman, som inte heller gör annat än att sova. De blir nog ett perfekt radarpar.
Hallå där! Jag var först med att paxa den!![]()