Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Hundhälsa Min älskade lilleman måste opereras pg ett sk dolt fel. Hur mycket är uppfödaren skyldig att betala? 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 493
Senast: Skeptiker
·
Hundhälsa Idag hade lill hunden levt om rejält hemma på förmiddagen (så går det om man inte idats göra annat än promenader de 3 senaste dagarna...
Svar
2
· Visningar
11 029
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Sirius och hans polare talar ut om sin manliga sårbarhet ...
Svar
3
· Visningar
942
Hundavel & Ras Jag är väldigt sugen på att skaffa en Golden retriever och skulle vilja veta lite från er som har/haft den rasen! Jag är van vid...
Svar
15
· Visningar
2 335
Senast: Idahoe
·
Övr. Hund Vi har blivit erbjudna att köpa tiken vi har på foder. Det är en golden retriver, född 07. A&B på höfter, armbågar ua. Ögonlyst ua... 2
Svar
29
· Visningar
4 029
Senast: hundar
·
Övr. Hund På med vinterdäcken! Väderleken har lovat halka och det är blixthalka på sina ställen. Lycka till med era hundar på utställningen!
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Kamomilla
·
L
Hundhälsa Hej! Vi har fått reklam från Royal Canin om ett nytt foder som heter West Highland White Terrier Adult 21...
Svar
5
· Visningar
4 694
Senast: LFN
·
Hundhälsa Jag är så jävla ledsen, besviken och rädd. Mitt lilla monster ligger inne hos vet för förberedelse inför operation. Hon är knappt 11... 2
Svar
27
· Visningar
2 589
Senast: Nikkis
·
Hundhälsa Rufus, en 15 månader gammal goldenhane, har de senaste veckorna kissat inomhus nästintill varje dag. Han är kastrerad och har varit det...
Svar
9
· Visningar
1 479
Senast: skuggi
·
G
Hundhälsa HJÄLP !!! Varför har min 9 veckors valp blod i sin lösa avföring???.Upptäckte det på vägen hen från uppfödaren,hon är glad...
Svar
1
· Visningar
1 523
Senast: Swat
·
L
Hundhälsa Hej, Min pojkväns valp har fått Epifysglidning, som är skadad tillväxtlinje i lårbenshals. Är det någon som har mer information om...
Svar
6
· Visningar
2 511
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Det har varit frost inatt, betyder det att fästingsäsongen är över nu, tro?
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Jaahl
·
E
Hundavel & Ras Har nu ett bra tag gått och småsneglat på alla dessa söta mindre hundar och börjar bli lite sugen på att skaffa en. Sambon däremot är... 2
Svar
30
· Visningar
4 063
Senast: Kaaarin
·
P
Hundavel & Ras Nu är det så att jag älskar att drömma om att ha en alldeles egen hund och jag vet att jag kan klara av hunden, men vi har helt enkelt...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Jag tycker att min lilla Jack Russelltik på drygt tre månader är alldeles för tunn. Hon äter inte jättebra, men det varierar från dag...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Flyttade utomlands for nagra manader sedan o beslutade redan innan flytten att lata min hund stanna i Sverige av flera anledningar.. o...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Jag har sedan tidigare en schipperke, en tik på 5,5 år. På senare tid har min sambo börjat intressera sig för hundar och talar lite löst... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 235
Senast: Haukur
·
Hundhälsa jag misstänker att loke har fått rävskabb igen, för tredje hösten i rad. men hur är det möjligt? vi bor inte i samma stad som tidigare...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag la in en kommentar på hästhanteringsforumet på tråden om TAP. Jag skrev; Några svarade då att det inte går att jämföra...
Svar
17
· Visningar
1 473
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Min tik har haft dålig andedräkt i 3 år (hon är 5,5 år). Jag har skött hennes tänder med tandstensskrapning, plaque-off, borstning och...
Svar
14
· Visningar
7 579
Senast: Annika_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31