Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om allt går som det ska kan det vara så att det flyttar in en liten valp här om två månader. Jag har haft valp hemma innan, men var...
Svar
2
· Visningar
761
Övr. Hund Vi har en cockerpoo-valp :p på 14 veckor. Han har hela tiden varit väldigt oral, både att han vill "hålla" i en med tänderna, men även...
Svar
3
· Visningar
1 637
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Spinoff på en annan just nu aktuell tråd som rör min egen ras (collien). Vilka egenskaper skulle ni säga är påverkbara med hjälp av...
Svar
10
· Visningar
1 221
A
Övr. Hund Får man lov att delta på en mentalbeskrivning med en oreggad hund?
Svar
7
· Visningar
1 395
Senast: Athina
·
E
Hundavel & Ras Hejsan! Har tänkt länge på en långhåtig collie blm, så vackra varelser och vill nu få reda på så mkt fakta om rasen som möjligt samt... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
12 295
Senast: Lolo H
·
Hundavel & Ras Utifrån detta resultat, kan ni lista ut vad det är för ras? Tror inte det är jättevanligt med MH på just denna ras men skoj var det. Det...
Svar
14
· Visningar
1 491
T
Hundavel & Ras Har kommit i kontakt med en blandning mellan Storpudel och Golden Retriver som är jättemysig. Finns det intresse för sån blandning om... 2
Svar
26
· Visningar
15 617
Senast: _Viva_
·
M
Hundhälsa Jag börjar bli lite orolig för min valp, hon är 14 veckor och vi fick hem henne vid 8 veckor. Problemet är att hon värkar höra dåligt... 2
Svar
33
· Visningar
3 140
Senast: Mandh
·
Övr. Hund Ni kanske minns att jag i våras presenterade en ny hund, en liten (nåja) puppis importerad från Sydafrika :) Vissa av er kanske även...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: Gurkans
·
Övr. Hund Efter mycket funderande så har vi äntligen blivit med valp igen! :love: Han är 16 veckor nu och jag tror att han kommer att bli en...
Svar
9
· Visningar
1 017
Hundhälsa Efter att ha avslutat en 20 dagars antibiotikakur mot Borrelia till min hund (som fotfarande inte är sig helt lik, suck...) vill jag...
Svar
15
· Visningar
1 782
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Jag känner mej väldigt vilsen i den "nya" korningens poäng-skala... Vad räknas idag som en riktigt bra korning - poängmässigt? (Jodå...
Svar
19
· Visningar
5 082
Senast: Swat
·
Övr. Hund Funderar på att lära min hund nånting av det när vi kommer igång med Söket ordentligt. Har kört bara kört 3-4 sök hittills, så vi är...
Svar
17
· Visningar
2 592
Senast: aneeette
·
R
Övr. Hund Hur ska jag ta mig ur detta? Min 2,5 åriga borderterrier är en riktig pipmaskin på träning (lydnad). Hon älskar att träna och piper...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Aliide
·
M
Övr. Hund Jag har nu anmält mej och hunden för ett mh test och jag är så nervös, vet inte riktigt varför men antagligen för att det ska bli fel på...
Svar
1
· Visningar
857
Övr. Hund Är det någon fler än jag som är lycklig ägare till en sådan? Våran Impa är snart 7 månader, och ett litet charmtroll. Jag skulle gärna...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik... Jag drömmer ju om att skaffa en till hund! En engelsk springer spaniel för jakt och...
Svar
4
· Visningar
1 695
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Hej alla uppfödare som "vanliga" hundägare! Jag är lite nyfiken på vad ni tar för avgift för att låta er hane para en tik. Alltså... 2
Svar
34
· Visningar
5 472
Senast: Gurkans
·
Övr. Hund Vi tog oss en 3-timmarstur på Sörmlandsleden,vi har en underbar sträcka ca 5km hemifrån,vi brukar gå den ganska ofta,och tar ca 3 timmar...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: movi
·
B
Övr. Hund Jag är så glad idag att jag måste få skrika högt från hustaken!! Var i Finland igår, och min fantastiska hund tog hem Cert och Cacib...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Gesska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31