Bra valp/unghundböcker

SLD

Trådstartare
Om allt går som det ska kan det vara så att det flyttar in en liten valp här om två månader. Jag har haft valp hemma innan, men var ganska liten då, och sambon har inte det (vi har också en äldre hund nu).

Tror ju att vi har rätt bra kolla på uppfostransbiten, men det skadar inte att vara extra påläst, så nu söker jag böcker inför valp- och unghundstiden. Alla tips och rekommendationer tages tacksamt emot!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: tanten
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter