Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I natt fick vi tillökt och ja måste bara visa.... har ni sett något vackrare tro? är egentligen inte så aktiv här längre men...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Jaahl
·
Hundhälsa För en tid sedan var jag hos veterinären med min hund pga hon hade en kraftig hälta, kunde inte stödja på ena frambenet, hon hade...
Svar
1
· Visningar
1 161
L
Övr. Hund Idag var det inofficiell utställning i Töreboda, Var du där? Hur gick det i såna fall? Jag och min syster Elin var där och ställde...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Lovisa-88
·
Hundhälsa Har en pudel/cocker-korsning på 3 mån som jag badar då och då. Första gångerna torkade jag med handduk sådär halvtorrt och så sprang...
Svar
14
· Visningar
11 996
Senast: jappisen
·
Övr. Hund nån som har nån bra lösning på det? ska flytta från min lägenhet och har parkettgolv i vardagsrummet. ser nu att de blirvit några...
Svar
9
· Visningar
11 878
Hundavel & Ras Låt höra ni som är insatta i raserna! Jag håller på att fundera på nästa hund, som fortfarande är ett tag bort, men att göra lite... 2
Svar
30
· Visningar
6 585
Senast: Luxus
·
Hundhälsa Jag tycker min dobermannhane 4.5 år dricker allt mer vatten. Hur mycket är normalt att dricka för en hund på 40-45 kg under ett dygn? Om...
Svar
2
· Visningar
2 550
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Nu har det gått precis tre veckor sedan terrierkorsningen Turbo gjorde entré in i min och min mans tillvaro. Jag kan ju inte påstå att...
Svar
12
· Visningar
1 281
N
Övr. Hund Vi behöver träna lite på ledarskap med våran hund. Någon som har lite tips på såna övningar?
Svar
12
· Visningar
1 523
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Gäller det fortfarande att det är olagligt att använda?
Svar
2
· Visningar
734
Övr. Hund I dag blir lillplutten 10 månader :)
Svar
7
· Visningar
789
W
Övr. Hund Har flyttat till lägenhet och det mesta fungerar ganska bra med vovve, skäller inte och verkar acceptera att vara inne så mkt som det...
Svar
13
· Visningar
1 561
Senast: Swat
·
Övr. Hund Finns förmodligen redan trådar om rutan, orkar inte leta!! Hur har ni lärt in rutan? Vi har lärt in med tasstarget, men får problem...
Svar
10
· Visningar
813
S
Övr. Hund Skulle någon snäll kunna förklara vad spår och sök egentligen innebär och vad som skiljer dom åt? Jag har bara hört lite grann om båda...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Swat
·
N
Hundavel & Ras Har en fin hanhund på 2 år som inte är kastrerad. Han är ganska jobbig nu när det är löptider. Eller jobbig och jobbig, visst det finns... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 224
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Ja alltså, jag har skrivit några trådar här och frågat alla möjliga dumma frågor :angel: Men nu har det nästan kommit så långt att jag... 2
Svar
27
· Visningar
2 471
Senast: paradox
·
Hundhälsa Hur länge bör man ge valpfoder till en dvärgschnauzer? Till vilken ålder, alltså.
Svar
2
· Visningar
2 403
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hej svejs alla kunniga collie-folk! Vi har för ca 5v sedan köpt en underbar liten korthårig collie tjej! Hon är underbar på alla vis men... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
21 497
Senast: Gnist
·
K
Hundhälsa Min jakthund har stora problem med svansen då han sökt fågel, av rörelsen blir den överansträngd på nolltid och blöder längst ut efter...
Svar
11
· Visningar
5 101
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Spinoff på en diskussion på ett annat forum. Hur skulle egentligen en varg vara att ha i fångenskap? Om man bortser från att den är... 2
Svar
28
· Visningar
7 169
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter