Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har blivit ägare till en liten collievalp, hane på 8 veckor som jag fick av mamma som väldigt tidig födelsedags present. Har alltid... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 698
Senast: Varmblod90
·
S
Hundhälsa Hej. Jag funderar på det här med foder. Jag har en schäfer och en rottweiler. Och jag vill gärna ha samma foder på dom. Just nu kör jag...
Svar
18
· Visningar
2 049
Senast: grusholmen
·
Hundhälsa Hittade en sida hos Cambridge University som listar genetiska sjukdomar hos hundar. Man kan gå in på hundras o se vad som är listat...
Svar
7
· Visningar
2 181
Senast: Krax
·
Svar
107
· Visningar
22 060
Senast: SandraW89
·
S
Hundavel & Ras Vi ska bli med hund - men det är hemlighetsstämplat för barnen ännu så därför har jag skapat en anonym användare för säkerhets skull ;)... 2
Svar
26
· Visningar
6 986
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Vi hade tänkt att vi skulle åka dit en dag i helgen, och pröva hundslingan. Är det ngn som varit där? Är det värt ett besök?
Svar
8
· Visningar
1 199
Senast: Chebban98
·
Hundhälsa Hoppas de finns några hundkunnigt folk vaken den här tiden...:crazy: Upptäckte att min kastrerade medelålderstik lämnar fläckar på...
Svar
2
· Visningar
4 213
Senast: AmandaOhlsson
·
Hundavel & Ras Nej detta är inte en - "Jag funderar på att ta en kull på min söta tik tråd"!! :) Jag har en tik som är inköpt för tävling och avel... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 725
Hundavel & Ras Det finns en hundras som ser ut som en mini dobermann, vad heter den? inte som doberman pinscher utan ännu mindre :) Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Mell
·
M
Hundhälsa En gammal bukeanvändare som dammar av tangentbordet... Jag undrar om någon här har erfarenhet av större operationer? Vad som har...
Svar
12
· Visningar
16 556
Senast: Bebben
·
Hundhälsa http://www.sva.se/sv/navigera/Djurhalsa/Hund/Infektionssjuksomar/Angiostrongylus-vasorum-fransk-hjartmask---djuragare/
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Rotterö
·
V
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av vita boxerhundar? Har hört rykten om att det skulle kunna bli fel på dem kroppsligt, syn och lukt i...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Armani__
·
Hundhälsa ja vet inte riktigt vilken mat jag ska ge åt hundarna. åt gammelhunden har ja nog alltid gett pedigree men nu på senare tid så bajsar...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Ciindy
·
D
Övr. Hund Hejsan alla på hundbuke. Nu har jag haft ett sommaruppehåll och har haft mycket att göra med valpkull, egen valp och fortfarande de...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Att låta sina hundar gå lösa med sporadisk uppsikt? Oavsett årstiden. En av hundarna har idag bitit en katt. Innan har hundarna...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: KungTulle
·
K
Övr. Hund Vore kul o få se bilder på era blandisar o lite info om dom. Själv har jag en stor tjej på ca 36kg. Hon är en snart 11 månader... 2
Svar
36
· Visningar
10 723
Senast: Vår_Vinter
·
Hundhälsa Har tagit över en 1,5-årig dansk-svensk gårdshund, en tik. Hos förra ägaren sov hon alltid i bur men jag har försökt ha henne lös på...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Emmelie
·
O
Hundavel & Ras Vi som har kamphund får stå ut med mycket fördommar mot raserna. Räcker med att man visar sig ute med sin hund så får man blickar eller... 2
Svar
35
· Visningar
3 248
Senast: Carolininen
·
H
Övr. Hund ...Har i det sista ståt och kliat mig i huvudet och försökt komma på ett sätt att träna in gripandet av apportbocken vid apporteringen...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: Hanko
·
Hundhälsa Idag känner jag mig lite glad faktiskt. Jag har ju tidigare skrivit om grannarna som är missbrukare och deras hund? Och just nu...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka