Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras jag har alltid velat ha en renrasig hund för jag vill hålla på med utställning. därav jag köpte en hund med papper. jag fick kontakt med...
Svar
9
· Visningar
1 724
Senast: confetti
·
W
Hundavel & Ras Min systers familj ska skaffa hund efter många års längtan. Är uppväxt med hund men inte haft någon "egen". Vad dom söker är: en...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Om jag vill få mer fett på hunden är olja bra då. Typ solros eller så. Just nu äter hon så pass mycket mat som hon kan, men jag vill...
Svar
15
· Visningar
4 430
Senast: Afghanerna
·
Hundavel & Ras Har läst en massa valpannonser med blandraser och frågan som ideligen kommer upp är: Hur tänkte de???? Okej om det är en olycka, men... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
18 901
Senast: Hannapirat
·
Hundhälsa Hur fungerar en dolda fel försäkring?
Svar
17
· Visningar
8 471
Senast: vallhund
·
S
Övr. Hund Hur svårt/lätt är det att uppfostra och dressera en hund på äldre dar? Går det, eller är det ett hopplöst projekt?
Svar
11
· Visningar
3 295
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är det någon av er som någonsin tänkt att hunden ni precis ska köpa har ett "weird" stamtavlenamn och att det är skönt att man slipper... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 502
Senast: PandaLove
·
K
Hundhälsa Det är hopplöst svårt att hitta något täcke som sitter som det ska på en tax, därför vänder jag mig till er alla härinne och hoppas...
Svar
6
· Visningar
7 060
Senast: cancan
·
E
Hundavel & Ras Alla i min omgivning verkar skaffa hund till höger och vänster. Oftast verkar det inte riktigt helt genomtänkt, och hundarna är vilda... 2
Svar
20
· Visningar
2 869
Senast: Jate Volim
·
B
Övr. Hund Hejsan! Undrar om någon har något smart knep hur jag ska göra?? Min hund brukar alltid kunna gå fint(fot) förbi de flesta andra tomter...
Svar
11
· Visningar
1 435
Senast: busigaankan
·
Hundhälsa Om man misstänker tonsillit och att hunden kan ha haft det sedan jag fick honom (3½ mån drygt ) Då lär ju tonsillerna vara ganska illa...
Svar
9
· Visningar
4 942
Senast: TantEster
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om att vissa hundar klipps ned helt eller får annan "frisyr" än de vanligtvis har? Är det mer ok att hålla vissa raser... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
24 363
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Jag upphör aldrig att förvånas över hur den där 10 kilos klumpen glatt knör sig ner bredvid mig och särbon, eller mellan nån av oss och...
Svar
8
· Visningar
1 034
J
Övr. Hund Hejsan! Jag har en liten chihuauha blandis på strax över ett år som jag nog kommer att bli tvungen att lämna bort hos en fodervärd ca... 2
Svar
20
· Visningar
3 323
Hundavel & Ras Har googlat runt lite men hittar inte så där fasligt mycket info om den vita schäfern. Jag har förstått att det inte bara är färgen... 2
Svar
26
· Visningar
5 086
Senast: Isis
·
Hundhälsa Det är en hanvalp på 7månader. 1 kula har kommit ner än så länge. Men det som oroar mig lite är varför han biter sig i snoppen/förhuden...
Svar
10
· Visningar
5 553
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Min underbara tik ska valpa om två veckor. Hennes första kull och hon är sså tjock och rund och go! Tänkte höra med er som haft valpar...
Svar
1
· Visningar
898
Hundavel & Ras Jag är ju ganska ny på buke så det kanske redan finns en som jag har missat men jag tycker absolut att det behövs en terriertråd :)... 2
Svar
24
· Visningar
2 975
Senast: Lizah
·
Övr. Hund Trodde inte att någon av mina hundar hade polistendenser då jag aldrig sett något åt det hållet tidigare. Men ack vad fel jag...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Har blivit ägare till en liten collievalp, hane på 8 veckor som jag fick av mamma som väldigt tidig födelsedags present. Har alltid... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 698
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka