Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur gör ni på lediga dagar/sovmornar? Sätter ni klockan och släpar ut vovven så det inte går för många timmar mellan rastningarna (det... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 624
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Efter en del diskussioner här så inser jag hur stort spann det finns när vi alla preciserar vad vi anser är en bra hund eller en "skräp... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 765
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Min hund, en 7 år gammal jackrusselhane har börjat bete sig konstigt vid matsituationer. Han skulle i princip kunna äta jämt. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 954
Senast: TantEster
·
B
Övr. Hund Hej alla. Nu har jag ett stort problem som jag verkligen skulle behöva Er hjälp med. För tre dagar sedan hämtades en ny hund hem... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 520
Senast: Acses
·
H
Övr. Hund Igår var det dax för Bella o hon gjorde det. Höll ihop i fixa ett tredje 1a pris i elit lydnaden. Så nu är hon SVENSK LYDNADS CHAMPION... 2
Svar
24
· Visningar
2 010
Senast: aiquen
·
Hundhälsa Vi letar fortfarande efter en till hund, men det är svårt att hitta rätt eftersom vi är så kräsna.. Vi har ju alltid tänkt oss en...
Svar
10
· Visningar
2 818
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Vill veta allt! Hur man upptäcker det, hur vet utreder, rehab, operation, prognoser, framtidsutsikter. Allt.
Svar
14
· Visningar
7 976
A
Hundhälsa Har iingen aning om varför, men blandistiken gör detta.. Började för ungefär 1½ år sedan, men då var det ytters milt. Märktes knappt så...
Svar
4
· Visningar
6 966
Senast: Atalantha
·
T
Övr. Hund Herre skapare och lite till!! Sitter här med en schäfer på 1,5 år som är inne i en period av TOTAL omöjlighet. Mitt liv består nu av...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa För ca 2 veckor sen opererade Nikita bort 2 juver där det satt en liten klase med knölar i. Idag var vi och tog stygnen och fick tyvärr...
Svar
19
· Visningar
8 558
Senast: zesel
·
C
Övr. Hund Jag tänker försöka igen. Som den berömda gummibollen så kommer jag tillbaka.:banana:Tänker inte berätta att jag har en CC-tik som INTE... 2
Svar
20
· Visningar
2 195
Senast: Catania
·
Övr. Hund Åldern börjar ta ut sin rätt och det är bara för mig att inse: Sam orkar och vill inte träna och arbeta längre. Han är nöjd med att leka...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Migo
·
E
Hundhälsa I tidigare trådar har jag beskrivit foderproblemen med min hund, och tyvärr håller de i sig. Han är nu 8 månader och äter ca hälften av... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 167
Senast: Luxus
·
W
Hundavel & Ras Där jag har min häst inhyrd så har dom 2 hundar. Den ena ser jag vad det är men den andra har jag inte träffat på..... Den är STOR...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Warmia
·
Hundhälsa Är det någon som prövat Quick Finder klotång? Den ska tydligen känna av pulpan och om man följer instruktionerna ska det vara nästintill...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: Saybia
·
Övr. Hund När får hunden bära tjänstetäcke? Får vilken hund som helst göra det eller måste det vara en tjänstehund?? 2
Svar
27
· Visningar
5 863
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Vidrigt är vad det är, rent ut sagt.. 2 3
Svar
53
· Visningar
4 439
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Idag kl 13.45 somnade Quando in i mitt knä för evig vila. "Sail on silverboy, Sail on by. Your time has come to shine. All your...
Svar
9
· Visningar
1 324
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Mina andra familjemedlemmar fick också bli lite fotograferade idag, efter att valparna haft sin tur med kameran. Monster börjar växa på... 2
Svar
35
· Visningar
2 798
Senast: _Viva_
·
K
Övr. Hund Såg ingen tråd för oss med Tollare så här är en! Själv har jag en Tollar tik på 6 år som heter Diesel. Här kommer lite vinterbildbomb...
Svar
11
· Visningar
1 948
Senast: Klariiisss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18