Ni med morgontrötta hundar...

Sv: Ni med morgontrötta hundar...

Min hund är en riktigt sömntuta.

Om jag går upp vid 5 och ska till jobbet så kan han ibland pallra sig upp och vill ha en kiss.

Men någon helg har det varit så att han fått sista promenaden vid 9 och han ligger och snarkar så gott när vi vaknar vid 9 på morgonen :crazy: Ibland får man säga att nu går vi ut och då går han upp, sträcker på sig och kommer och sätter sig vid dörren. :D

Skulle han vilja gå ut tidigare så säger han till, men han är nog morgontröttare än vad jag är ^^

Jag är morgonpigg av naturen och vaknar ofta mycket tidigt, så jag brukar kliva upp och fixa med mitt och sedan brukar hunden komma svassande när han känner för en promenad, vilket är varierande beroende på hur lång sovmorgon han tänker ta :p

kl

Jag tycker min herre låter tröttast i den här tråden. Jag brukar satsa på att dra ut honom innan kl 13.00 iaf :D sista rundan gås mellan 23-00 och aldrig att han verkar kissig :confused: jag får snarare dra ut honom (både morgon och kväll) däremot är det fullt ös medvetslös när han väl kommer ut, oavsett tid

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 408
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 740
Senast: Nota
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka