Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tik blev ju kastrerad för ett tag sen. Nu har det börjat, helvetet som alla berättade om :grin: Hon har börjat pipa strax innan...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Raven_
·
S
Hundhälsa Har en liten Lagottokille på 8 månader som är härlig på alla sätt och vis. Men när man tex rycker öronen på honom som inte är speciellt... 2
Svar
30
· Visningar
3 079
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hunden i fråga är en bichon på 8 år. Han har haft utslag under tassarna i omgångar, återkommande lite då och då. Så har det varit under... 2
Svar
27
· Visningar
2 571
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Titta vilken cool räddningshund! :laugh: http://imgur.com/FYrNd.gif
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: GotAsecret
·
Hundhälsa Om man korsar en cavalier kings charles med en annan ras, kan hunden fortfarande få SM då? Vet någon vart man kan få reda på fakta...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Laa
·
Övr. Hund Har en massa spillbitar med kött och en del senor över från rådjur och tänkte ha det som belöning till hunden i små bitar. För att det...
Svar
10
· Visningar
1 272
Övr. Hund Man tycker man har nog med en hund men nog tusan måste man ha en till ;) Har en bullehane på 1 år och 7 månader och har redan innan jag...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Jag har hört så många som ej röntgar sia hundar när dom löper. Skall röntga min nu . Men hon började löpa i dag hur skall man göra ...
Svar
4
· Visningar
1 483
Senast: hundar
·
Övr. Hund Here we go.... Min sambo och jag har separerat, vi hade tre hundar ihop. En av dem fick hastigt lämna oss förra veckan då han plötsligt... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 509
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Om jag förstått det hela rätt så var det förut så att man var tvungen att klara av uppfödarutbildningen för att få regga kennelnamn, men... 2
Svar
21
· Visningar
2 071
Senast: falukorw
·
T
Hundavel & Ras En fråga till alla avelsintresserade där ute och uppfödare. Med tanke på den senaste tidens debatt här på forumet angående avel i... 2
Svar
22
· Visningar
2 518
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har en bekant vars 3-åriga dvärgschnauzers tandhalsar är blottade på alla tänderna i fram. Två i nederkäken sitter dessutom löst. Jag...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Finns det råd att få tro..Min hund har gått tillbaka i allt vi lärt oss känns det som...på hundkursen sist skulle vi spåra som jag...
Svar
11
· Visningar
10 402
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. För fem år sedan köpte min syster en valp, blandning mellan schäfer/dobermann. Jättesnäll och...
Svar
16
· Visningar
2 149
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Hur pass kan man säga om en 14-veckors valp vad den för för storlek som vuxen och hur långhårig den kommer att bli? Det är korsningar...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Mli
·
Hundhälsa Jag vaknade imorse och tittade ner på soffan där Xerox sover. Men han ligger helt still, ser inte ut som han andas, ögonen öppna och...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: Hanko
·
H
Hundhälsa Har sedan en vecka börjat ge färskfoder till min ena hund pga att han rasat i vikt o haft krångle med magen. Nu tycker jag att han...
Svar
5
· Visningar
1 646
Övr. Hund Vi har en liten, ganska tuff cockepoo-hane på 4 månader. Han är framåt, inte rädd i nya miljöer, inte riktigt skygg för fordon, men han...
Svar
8
· Visningar
2 509
Senast: skuggi
·
G
Övr. Hund Jag har jättedålig koll på det här med hur färger nedärvs osv. Men om en ljus valp föds med svart nos och vid fem veckors ålder...
Svar
8
· Visningar
7 038
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund En liten minnes bild tråd för alla våra änglar som varndrat vidare!! Ni får gärna berätta lite om dem oxå tillsammans med...
Svar
18
· Visningar
1 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Stora canvasburar

Hästrelaterat

Tillbaka