Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har tänkt byta foder till mina damer eftersom de nu äter "nästan ingenting" men ändå är bra i hullet. Framförallt Wahidah blir...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Har haft Magnussons meat&bisquit work till hundarna och de fungerar bra på det. Nu fundrerar jag på att prova och ev byta till deras...
Svar
3
· Visningar
802
Övr. Hund Nu är det så att tjejen har fyllt 1 år. Tiden går så fort. 20/10,2009 Hipp hip hurra En mycket trevlig dam , Lätt och är lätt lärd på...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Vet att det är fler här inne som precis fått hem sin valp eller som nu innan jul hämtar sin valp. Vi alla ( de flesta ? ) missar ju... 2
Svar
27
· Visningar
9 725
Senast: Illiana
·
Hundavel & Ras Var med hundarna till vet. igår för rabiessprutan och så skrev vi passen samtidigt. Men varken jag eller vet. kunde komma på vad sobel...
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Jag förvarnar er om att detta mest är en gnälltråd...:o Jag är så trött på att bo i stan med hund nu att jag inte alls känner mig... 2
Svar
22
· Visningar
4 108
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Bakom min stol ligger R och han är inte så glad på sin matte. När man har ont i magen så är det inte kul att bli ivägdragen i bil och få...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund ....att släppa ihop 2 hundar som morrar åt varann? Såhär är det: De som äger stallet där jag har kusen har en liten hund som får...
Svar
8
· Visningar
1 383
Övr. Hund Min hund är lugn o stabil i vanliga fall, men när man tar fram SodaStreamern o ska göra kolsyrat vatten så blir hon helt tokig. Skäller...
Svar
2
· Visningar
1 291
Övr. Hund http://www.barometern.se/nyheter/hultsfred/tre-hundar-tagdodade-pa-ett-ar%281578951%29.gm Att jakthundar kan råka ut för tåg är en sak... 2
Svar
24
· Visningar
2 375
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Man får tydligen inte länka till bloggar. Men snart kommer det bli ännu lättare för hundägare att hitta till hundrastgårdar. Mer än...
Svar
5
· Visningar
1 220
·
G
Övr. Hund Har varit med om en händelse ikväll och är nu smått chockad pga tankar om hur det hade kunna gått. Nu gick det ju bra, men tankarna...
Svar
18
· Visningar
1 969
Hundhälsa Jag borstar tänderna en gång om dagen på min lilla papillon. Han har tidigare haft tandsten återkommande gånger så veterinären säger att... 2
Svar
20
· Visningar
2 226
·
Hundhälsa Nu går vovvsan på cortison varannan dag tills vaccinet kommer och vi har börjat ge det. Försökte mig läsa till biverkningar med det...
Svar
10
· Visningar
2 476
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Med risk för att bli hängd... Varför får alla på detta forum panik när man säger att man lämnar hunden i bilen när man går in och...
Svar
16
· Visningar
1 665
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag är mållös - nu har jag mött tre personer de senaste veckorna (en vuxen man som "alltid haft hund", en vuxen kvinna samt ett 9årigt... 2
Svar
31
· Visningar
8 552
Senast: SandraW89
·
Övr. Hund Är det nån här som har nåt förslag på en leksak som är liten nog att ha i fickan, tålig nog till att kampa med och som piper? Ska ha...
Svar
13
· Visningar
1 443
Senast: paradox
·
Hundavel & Ras Jag läste i lokaltidningen om en kvinna som hade en sådan korsning, tyvärr utan bild.:( Därför måste jag fråga om någon här har en bild...
Svar
8
· Visningar
9 342
Senast: Hast-hund
·
Hundavel & Ras Jag har ju köpt min hund med bibehållen avelsrätt. Har alltså betalt halva summan med pengar och andra halvan med en kull valpar. Som...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Apollo
·
H
Övr. Hund Våran labbe på 11,5 år har nu under en tid andats konstigt. Det låter väldigt ansträngt och tungt när han blir till sig och när han...
Svar
5
· Visningar
2 839
Senast: ripabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna