Äckel i ödeskogen

Sv: Äckel i ödeskogen

Kan det vara så att Gnist har skaffat sig en liten Havanais, eftersom den "så envist hänger kvar"? :D

Gnist tröttnade på alla jakthundar, sålde dem på Blocket till första bästa och riktar sig numera endast in på Grupp 9: fluffiga små soffkuddar! :eek:

Nja, en sanning med lite modifikation ;)

Terrierskrutten är på nöjessresa ( :cool: ) och eftersom han är yngsta dotterns "egna" hund så fick hon ha lurvkrypet i pant för att inte förtvivla totalt :D

As if mina jakthundar skulle pytsas bort *ryyyyyys* :eek:

Men det lär bli en riktig tuffinghavanais, nu när han ska umgås med jakthundar i ödeskogen :angel:

Just nu flänger krypet omkring som en rabiessjuk råtta här inne :eek:

Tror du att lilla dottern kommer att släppa ifrån sig sin nya Vän när den "gamla" kommer tillbaka...? Hon lär nog vilja behålla bägge!:love::angel:

DSC_0308.jpg

Detta lilla kryp fick jag åka in till Ultuna med igår kväll, feber och uschlig, så han blev inlagd.

Lille plutten :cry:

Har du hört något nu på morgonen?

Vildbattingen här börjar bli helt laglös i alla fall :eek:

Men snutten då, händer visst bara dåliga grejer på Hund just nu? :crazy:

Ev skulle jourhavande vet ringa på förmiddagen, annars får jag vänta till telefontiden i eftermiddag. :crazy:

Lille Ynket har hamnat i den laglösa ödeskogen och anpassar sig väl hör jag :cool:

Skrutten är hemma igen, fick dropp under natten och så gav febern med sig. Han grät/skrek i högan sky i bakgrunden när vet. ringde :p

Så nu är han ordinerad kortare pinkrundor i koppel de närmaste dagarna. De hittade inget på blodproven. Troligen något virus som satte ner honom.

Men om du vill bli av med den lilla söta saken,så har jag rätt metod,eller jag och jag..min hund gräver ner det hon vill bli av med:D

24138723.jpg

24138873.jpg

Nja, han jagar mest fauvar och katter (än så länge :devil: ) + att han formligen ÄLSKAR torkad fårlever och rått älgkött :D

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 560
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 042
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 064
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 088
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka