Tänka på när man lämnar bort till fodervärd?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Jennifer-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 3 323
Sv: Tänka på när man lämnar bort till fodervärd?

Ja, jag funderar faktiskt på samma sak :) Har en nu och har så smått börjat leka med tanken att eventuellt skaffa ännu en framåt våren eller eventuellt nästa år.
Därför passar jag en väns springer-tik för att se om jag överhuvudtaget står ut med att vara ute och gå med två :angel::D

Så känner jag med. Jag vill prova på vardagen innan man skaffar sig en till. Det är just praktiska frågor som att ha två hundar i koppel, aktivering av två hundar, hur min invanda ensamhund reagerar på konkurrensen osv. Andra saker som hundpassning är det ju ingen skillnad med, och ekonomiska biten kan man faktiskt förutse. Dessutom tycker jag att allt som gäller hund är så billigt, när jag jämför det med den tiden jag hade häst :o

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 813
Senast: Bulldoozer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka