Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nagon som har erfarenhet av odem i orsnibben pa sin hund? Var gamla tant har pa nagot vis lyckats skada ena orsnibben, och vi har...
Svar
4
· Visningar
1 298
Senast: Darby
·
Hundhälsa Riesenhanen, 4½ år, kastrerad för ca ett halvår sedan, ger mig gråa hår. Han gick upp i vikt efter kastreringen, dels pga...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 988
Hundhälsa Diskussionerna om extremavel går i ganska kraftiga vågor här på buke med jämna mellanrum och alla har (oftast) starka känslor kring...
Svar
6
· Visningar
1 954
Senast: martha
·
Hundhälsa Jag läste att någon hund utvecklat allergi och inte fick äta märgben. Blev lite nyfiken på hur det fungerar och om märgben kan vara...
Svar
6
· Visningar
1 618
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Har köpt pevaryl puder till vovvsans svamp i ena baktassen. Men hur gör ni när ni satt på det? Strumpa på eller ska den vara bar tassen...
Svar
6
· Visningar
17 784
Senast: Doneloge
·
S
Hundhälsa Någon i närområdet Piteå som vill ställa upp med sin hund och hjälpa mig socialträna min? Han är hemsk och det är inte alltid vi...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: _karlsson_
·
Hundhälsa På diverse kringelikrokar och avvägar hamnade jag på en sida med 'hjälpmedel för handikappade djur'. Där det bland annat fanns en...
2
Svar
21
· Visningar
2 414
Senast: Disen
·
B
Hundhälsa Händer något med hundar vid 7 månaders ålder? Vår lagotto har inte visat något intresse för hundbajs ute förut, men för lite över en...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Den 20 Maj 2006 var den lyckligaste dagen i hela mitt liv. Då hämtade jag hem min första, alldeles egna hund, Unni. En samojed tik som...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: lady_vip
·
B
Hundhälsa Nu har vår pärla fått somna. Tomheten och saknaden är enorm. Jag bara gråter och gråter. Även om jag vet att vi tog rätt beslut för...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: Bubbs
·
Hundhälsa Just som det började gå bra att klippa klorna så lyckades vi igår kväll klippa i pulpan:crazy: Det blödde ju men vi fortsatte klippa...
Svar
14
· Visningar
46 134
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Vår hund har börjat frukostvägra. Funderar på om det hänger ihop med hans ”medicinering” med bisolvon som han fick när han hade...
Svar
7
· Visningar
829
H
Hundhälsa Vet inte om någon minns mig, försvann för ett bra tag sen. Men nu har jag en liten fråga. Jag har en omplacering från Irland sedan...
Svar
10
· Visningar
7 835
Senast: tinissen
·
Hundhälsa (Svart) riesenschnauzer är ju inte direkt känd för sin exceptionellt goda klokvalitet direkt, och Utter har aldrig haft 'superklor'. De...
Svar
3
· Visningar
4 320
Hundhälsa Har använt dom i tunt material, men går sönder direkt, han får in en del i munnen och tuggar sönder den!:( (använder halti/grimma...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Snobben
·
Hundhälsa Det kan man undra efter detta "mirakel"... Mammas ena hund (whippethane) har alltid vart extremt kräsen och äter man inte så blir man...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Satt precis och gluttade på Frolic påsen här hemma. Här används det endast som belöning/godis. På påsen står det att det är ett helfoder...
2
Svar
21
· Visningar
5 369
Senast: Nelly_Muffin
·
J
Hundhälsa Är det någon som har gjort detta på sin hund och vet ungefär vad det kan kosta. Jag förstår att det kan skilja sig mellan olika ställen...
Svar
2
· Visningar
1 234
Senast: jappisen
·
Hundhälsa "Piercing på hundar? En chihuahua med hål i öronen, gulligt eller grymt? Danska djurrättsorganisationen Dyrenes Beskyttelse ser med...
2
Svar
20
· Visningar
2 826
Senast: Lawendel
·
Hundhälsa Alla vi hundägare vet ju hur bra hundar hör, jag har undrat en sak i flera år och det är hur dessa superhörselinnehavare frivilligt kan...
Svar
2
· Visningar
1 217
Senast: AnnaJL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka