Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Existerar det? Det förekommer ju diverse missbildningar, som hos alla levande, men jag har aldrig hört diskussioner om...
Svar
17
· Visningar
9 070
V
Hundhälsa Känns som det kommer bli ett långt inlägg.. Har en GD tik blir 4år i höst, hon ska opereras i början av April, har tumör vid juvren...
Svar
3
· Visningar
909
Hundhälsa igår kväll började loke pötsligt dregla kraftigt, det droppade konstant och det var alldeles blött där han hade legat. så jag kollade...
2
Svar
25
· Visningar
13 770
V
Hundhälsa Skulle gärna vilja höra om erfarenheter utav simträning. Vi har blivit rekommenderade att simträna utav djursjukhuset efter att...
Svar
6
· Visningar
1 272
B
Hundhälsa Är det någon som vet om det finns någon typ av flockförsäkring när man "bara" har 6 hundar? Jag är trött på att betala år ut och år...
Svar
2
· Visningar
2 763
Senast: Zqathan
·
N
Hundhälsa Det har varit lite rumsrens trådar här o då slog det mej När räknas valpen som rumsren? För om man springer ut varje timme med den o...
Svar
8
· Visningar
5 324
Senast: plymen
·
Hundhälsa Just hemkommen från djursjukhuset, UTAN hunden. Tidigare ikväll var han lite orolig, smaskade och slog ihop tänderna som om han...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Då är man ute i försäkringsdjungeln igen då. Hade först tänkt mig A***a men är nu tveksam pga deras förändringar i villkoren...
2
Svar
22
· Visningar
3 432
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Började kanske för 2 veckor sen när min hund en morgon hade riktigt stora "kusar" i ögonvrån, tog bort dem med lite papper men sen har...
Svar
4
· Visningar
2 737
Senast: _Sascha_
·
B
Hundhälsa Det var många år sedan jag hade en tik, men nu har jag en Dogo Argentino på snart 2 år som vi tog oss an i oktober förra året. Hon kom...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: Black_Moon
·
K
Hundhälsa Det hände nåt galet med min hunds ena bakben när jag var ute och gick med honom. Han drog till ganska så häftigt i kopplet och sen pep...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en storpudeltik på snart 11 år som vi nu konstaterat har cystor på äggstockarna för, vilket leder till att hon nu löper väldigt...
Svar
9
· Visningar
2 006
Senast: Berin
·
Hundhälsa Linfrö är ju väldigt bra för människo- och hästmagar, men hur bra är det för hundar? Hela linfrön. Ska man blanda med varmt vatten eller...
Svar
14
· Visningar
11 631
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Min voffis fick för ca två månader sen öroniflammation i ena örat (troligtvis fått in vatten) Han blev röd, varm och lite skorvig i ena...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: villi
·
Hundhälsa Min vovve har jag med mig på uteritter ett par gånger i veckan. Det har inte fastnat någon snö att tala om mellan trampdynorna, men nu...
Svar
16
· Visningar
1 224
Senast: Constance
·
Hundhälsa Som många vet har Utter varit personlighetsförändrad och haft beteendestörningar som kommit under en ganska lång period. Vi har tagit...
2
Svar
32
· Visningar
2 908
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Min hund börjar bli riktigt TJOCK,detta pga att vi ej har kunnat vara ute så mycket pga att vi har hafft det så himmla kallt i ca 2-3...
Svar
16
· Visningar
1 349
Senast: Calazirya
·
G
Hundhälsa Min dobermann fyller 10 nu snart och börjar onekligen bli lite till åren. Man märker det mest på henne genom att hon sover mer och att...
Svar
13
· Visningar
1 693
Senast: aiquen
·
B
Hundhälsa Vår tjej, (nu 8 mån) kissar oftast flera gånger då vi är ute och går. En hundtränare tyckte det var ovanligt beteende och nu undrar jag...
Svar
5
· Visningar
1 191
F
Hundhälsa Man ska ju enligt vissa "normer" röntga en hund mellan 8 och 12 månader (vilket ju är alldels förståerligt), men jag, som vill ha en...
2
Svar
25
· Visningar
3 184
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar