Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min 5-månaders valp har spytt upp maten i 3 dagar. Hon är glad och pigg, dricker, bajsar och kissar normalt. Hon håller på att få nya...
Svar
1
· Visningar
2 460
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min lilla tik verkar inte kry...har varit lite låg några dagar och verkar ha ont i magen....idag har vi tid hos vetten....hoppas bara...
Svar
7
· Visningar
1 045
Senast: lady_vip
·
N
Hundhälsa Smittar noskvalster på hund över till katt?
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: AnnaJL
·
H
Hundhälsa Vår tik har löpt två gånger och blivit skendräktig båda gångerna trots mkt motion och mindre mat. Maten har hon dragit ner på av sig...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Varför blir hundar magsjuka? Att det händer ibland kan jag förstå, men sen jag övertog min hund för ett år sedan (hon blir 5 år nu till...
Svar
17
· Visningar
5 271
Senast: Aliide
·
A
Hundhälsa Våran hund åker lite kana kanske en till två gånger om dagen, samtidigt som han luktar lite illa. Någon som har varit med om det...
Svar
9
· Visningar
1 668
Senast: BabeRuth
·
V
Hundhälsa Vi ska ta hem en liten 8-veckors nu i helgen men vår stora hund här hemma verkar ha fått kennelhosta! Hon hostar VÅLDSAMT o harklar...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Kaaarin
·
Hundhälsa Min hund får med jämna mellanrum väldigt ont i magen, smärtorna håller i sig ca en halv-en dag. Han får ingen diarré eller kräkningar...
Svar
4
· Visningar
3 633
Senast: feel
·
Hundhälsa Min hund görjade igår slicka sig mycket "i" rumpan. Det började efter han varit med mig i stallet och ätit hästbajs. Han är lite...
Svar
13
· Visningar
7 128
Senast: MaRomer
·
M
Hundhälsa Hej alla forumläsare. Det är såhär att min hund (papillon) som väger ungefär 3 kg har länge haft problem med ryggen. Hon vinglade med...
Svar
3
· Visningar
2 179
Senast: JuniNatt
·
T
Hundhälsa Min golden hanne på 4 år har drabbats av detta och hans värden är jätte höga och han går på dietfoder och vi går på regelbudna...
Svar
4
· Visningar
4 429
Senast: t-oka
·
Hundhälsa Hur länge smittar magsjuka hos hund? Min vovva blev dålig i magen igår och har i natt varit jättedålig, vi har varit ute en gång i...
Svar
4
· Visningar
3 834
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Var sitter den mer exakt? Nånstans på halsen antar jag, har googlat efter bilder men hittar inga.
Svar
4
· Visningar
3 751
Senast: Bimbo
·
A
Hundhälsa För två veckor sedan hände det som absolut inte fick hända. Min nyss fyllda 7- åriga tik blev helt plötsligt väldigt halt på vänsterbak...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: aenglah
·
Hundhälsa För tre veckor sedan så skaffade vi en lite söt vovve valp. Han hade fått spruta men han skulle ha om 4 veckor igen. Förut så fick...
Svar
19
· Visningar
2 459
Senast: BeastieBabe
·
Hundhälsa Jag vet att det finns ett antal trådar om just vaccinationer, men jag startar en ny iaf. Jag hade totalt glömt bort att jag hade anmält...
Svar
1
· Visningar
1 160
L
Hundhälsa Hej, Min golden retriver tik hade för några veckor sen en förstoppning så hon lades in hos veterinären under ett dygn när vi hämtade...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: LisaJ
·
Hundhälsa Hej! Min bror har en schäffer som är 4 år. När han får ett tuggben så börjar det blöda. Eller ja, de kommer lite blod på benet...
Svar
8
· Visningar
10 740
Senast: Lokkur
·
C
Hundhälsa Det är inte direkt vetenskapligt bevisat, men jag har hört om ett par fall där strävhåriga hanhundar har fått förändrad pälskvalité...
Svar
17
· Visningar
3 267
Senast: movi
·
Hundhälsa Om en hund tas till Sverige från annat Europeiskt land (spelar säkert ingen roll att det är inom eu men skriver det ändå) och inte har...
Svar
13
· Visningar
1 660
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI