Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja nu ska vi flytta till en mindre lägenhet och då ryms inte hundens 2-sits soffa längre så vi hade tänkt köpa en bia bädd till honom...
Svar
7
· Visningar
8 409
Senast: ako
·
Övr. Hund Citat: "Detta med boll- och pinnkastning: när hunden jagar efter pinnar och bollar frigörs stresshormoner av binjurarna. Detta hormon...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu kan man ju aldrig säga säkert,men finns det någon grundfilosofi bakom valparnas beteènde i valplådan? Vilken valp skulle ni tagit om...
2
Svar
27
· Visningar
4 345
Senast: Gecko
·
H
Övr. Hund Är det någon mer som har en sådan underbar hund? Lägg gärna in bilder. Jag ska lägga in bilder när jag tagit några nya ;)
Svar
12
· Visningar
6 887
Senast: Horse
·
E
Övr. Hund Äntligen, så har jag fått hem min lilla valp ;). Efter två års tjatande på mamma och pappa, så gav dom med sig. Haft en hund innan, en...
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: chaarliaejh
·
Övr. Hund vi har tagit hem en helt underbar omplaceringshund, en landseertik på 3.5 år. Hon är perfekt på nästan alla sätt, problemet med henne är...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Brandgul
·
B
Övr. Hund Det jag vet är att de är genetiskt, och att båda föräldrarna måste vara bärareav de för att de ska drabba valparna... Men hur blir man...
Svar
12
· Visningar
2 192
Senast: Boan
·
Övr. Hund Försök med moviemaker slutade så här.. "]Länk film 1[/URL] http://video.google.com/videoplay?docid=6187627816708851588"]Länk film...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Ja så känns det idag iallafall efter att ha suttit och ringt runt till min vanliga veterinär och andra veterinärer utan att ha fått...
Svar
16
· Visningar
1 261
Senast: Hyacinth
·
S
Övr. Hund Båda är Jack Russell. Är dom inte söööta :d :love:
Svar
11
· Visningar
887
Senast: 3mmaaa
·
Övr. Hund Vad menas med "eftergiven rygg"? Stod det på Leias kritik från Lilla Sthlm. Är det någotpositivt eller negativt??? :confused:
Svar
4
· Visningar
868
Senast: falukorw
·
S
Övr. Hund Hur resonerar och gör ni när ni ska köra med hund på sommaren? Hjälper det med ac i bilen eller inte? Går det att köra hund utan ac...
Svar
8
· Visningar
2 167
Senast: Kakis
·
A
Övr. Hund min hund är däktig för första gången och är i 7eller 8one veckan nu och hon går runt och bär på sin pip vankar fram och tillbaka och...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Nu riktar jag mig till er som har hundarna lite mer än till bara sällskap och kanske främst till er som har hundarna i någon form av...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min lilla valp kommer hem om 5 veckor och vi har börjat fundera på ett namn. Så hjälp oss! Det behöver inte vara någon speciellt...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: sammi
·
Övr. Hund .. att man är redo att skaffa hund? Jag börjde fundera för två år sedan på att skaffa hund och sedan dess har det gått i banor. Ena...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund Tydligen har intressenter för att använda Kaiser hört av sig till hans uppfödare. Ingenting är klart än, men när det börjar närma sig...
Svar
13
· Visningar
7 377
Senast: Cezzan
·
  • Låst
Övr. Hund Jag måste bara få tala om att idag fick jag journaltillägget från veterinären. "Förändring medialt hö hasled typ OCD,Peder Haaland...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
14 877
Senast: Jadzia
·
I
Övr. Hund Väldigt intress av att importera en saluki hane & tik... Någon som vet mer info om hur ja ska gå till väga???
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Hej! För mig var det självklart att försäkra min hund! Men en kompis tänker inte försäkra sin hund pga att hon tycker att försäkringen...
2
Svar
38
· Visningar
7 076
Senast: Tjockisina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar