Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Svar
29
· Visningar
1 920
Senast: Balance
·
Övr. Hund Är lite nyfiken vad ni gör med era hundar. Vad ni gör med hunden vid en viss ålder osv. Skulle vara kul om ni kunde skriva lite om...
Svar
11
· Visningar
1 137
Senast: horselove
·
Övr. Hund Nej men det jag behöver hjälp med är med en liten boll freak! Hon är inte jätte gammal 4 år precis men jag vill få henne att apportera...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Trissa
·
N
Övr. Hund Om man vaccinerar vartannat år. men råkar glömma bort när de va dax nästa gång:angel: hur långt tid har man på sig då innan man får...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: Naggur
·
N
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1025438,00.html Mycket bra tycker jag! :bow: :bow: :bow: Jordbruksministern...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 851
Senast: Horse
·
A
Övr. Hund är det acceptabelt att lösa det för en hund på detta sättet? -vuxen hund som rastas ordentligt på morgonen och sedan lämnas till...
2
Svar
29
· Visningar
2 336
Senast: Seabaz
·
Z
Övr. Hund Då har vi lagt handpenning!:rofl: Jag är helt överlycklig. Har tjatat och tjatat om en valp i år, och nu äntligen! Men anledningen...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund Hej Jag Har En Chinese Crested Dog Powder Puff som heter Ozzy och är min älskade för evigt.. Han fyllde ett den 6 oktober.. Men finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 001
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Min hund Lassie fyller nio i oktober. Har bara haft honom sedan Maj. Han är inte överviktig, får motion minst 2 tim/dag, bra mat (Royal...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: _Maria_
·
A
Övr. Hund Undrar om det är någon här som har tips på fysisk träning för att muskla upp hunden, speciellt framtill?
Svar
17
· Visningar
6 875
Senast: Jozze
·
A
Övr. Hund Du som har kastrerat din hund, Hur har du märkt skillnad på din hund efter att den blivit kastrerad? Lungare? Ingen skillnad? Samt av...
2
Svar
35
· Visningar
12 443
Senast: malumbub
·
M
Övr. Hund Tänkte att det hade vart trevligt att ha en tråd med bilder på Pitbull/amstaff eller blandningar av dessa, rottisbilder uppskattas också...
2
Svar
34
· Visningar
9 242
Senast: midnight Rags
·
K
Övr. Hund Jag vet inte om den här tråden ligger i rätt forum. Den handlar om hund, men ändå inte... :confused: Moderatorn får gärna flytta på den...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: Kia
·
Övr. Hund Fyyy så vidrigt har märkt att hunden kliat och tittat snabbt i pälsen och tog väl lite förhastat beslut att det var det vanliga...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund kom hem efter jobbet i dag,gjorde mig två mackor,tog fram ett sånt där dental stick eller vad det heter,det som ska vara bra för...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: glee
·
A
Övr. Hund Jag har en bordercollietik på 2,5 år som jag hämtade från ett hem för vanvårdade djur förra sommaren. Hon var då sparkad och slagen och...
Svar
7
· Visningar
1 714
Senast: Azizi Hidaya
·
M
Övr. Hund Satt och läste en annan tråd här som handlade om kamphundar och kom då att tänka på det här förslaget om hundkörkort! Visst är...
Svar
16
· Visningar
1 353
Senast: meander
·
Övr. Hund :angel: :angel: Skickade nyss ut min praktikant med Rix på hans mitt i dan-promenad.. Han är vältränad i lydnad (hade han som...
Svar
16
· Visningar
1 379
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad krävs det för att en domare ska få döma? På en officiell utställningn måste den kunna rasen, men hur är det på en inofficiell? Jag...
Svar
1
· Visningar
1 539
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hur många av alla som är här på forumet kollar sina hundar innan de paras? Med koll menar jag då att man undersöker så de inte har anlag...
Svar
7
· Visningar
1 983
Senast: sommarvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka