Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Jag är nyfiken på Rallylydnad. Verkar vara en kul blandning mellan agility och lydnad. Än är det ju inte en officiell tävlingsgren i...
Svar
1
· Visningar
696
Övr. Hund Någon som vet: Hur många nerver finns i det perifera nervsystemet hos hunden? Var sitter hundens falanger? (Är det på tassarna)?
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Gnist
·
I
Övr. Hund Okej. Övertog för ett år sedan en Jack Russelkille, 12 år gammal. Han är världens mest hängivna, trofasta lilla hund och han följer mig...
Svar
19
· Visningar
3 230
Senast: ImFabulous
·
Övr. Hund Hur har ni gjort med elsladdar, har ni "gömt" dom eller hur har ni gjort? Kan katten och hunden dricka ur samma vattenskål ...
2
Svar
28
· Visningar
2 280
Senast: amanda00
·
F
Övr. Hund Någon som har haft en hund som fått livmodersinflammation? Hur gick det? Opererade ni? Blev hunden bra och hur lång tid tog det?
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Fan va häftigt det var! En kompis har bilder, som jag skulle kunna visa sen. Hur många fler har gjort det? Snacka om det det var...
2
Svar
26
· Visningar
2 154
Senast: Mia_R
·
E
Övr. Hund Min hund har fått en knöl på nosen, den sitter inte mitt på nosen utan mellan nosen och ögat kan man väl säga.. Vet inte vad man kallar...
Svar
11
· Visningar
9 914
Senast: Extasia_ox
·
I
Övr. Hund Jag ska hämta valpen i mitten av juni (8v gammal) och då ska den bo med mig hos mamma i två veckor sen ska den hänga med mig till pappa...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: Instant
·
Övr. Hund Vill ha tips på caféer med bra uteservering eller annan möjlighet att ta med en väluppfostrad hund.
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Ishtar
·
C
Övr. Hund Läste nyss om 15 hundar som brann inne! Fy,så hemskt! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1045398,00.html
Svar
10
· Visningar
881
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund En äcklig äcklig tanke finns bak i mitt huvud. Min hund mår faktiskt inte bra. Psykiskt.. Hon är världens gladaste hund! Hon verkar...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: plymen
·
P
Övr. Hund Min hund har ju blivit opererad i bakbenen och tillfrisknandet har gått bra såhär långt. Nu börjar jag bli sugen på utställningar....:)...
Svar
8
· Visningar
2 129
Senast: plymen
·
Övr. Hund Nu är det så att jag nyss har flyttat tillbax till sthlm å har nu hund oxå. Men jag har absolut ingen aning om vart man kan släppa...
Svar
10
· Visningar
3 126
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund ni som tränar freestyle, vilka trick gör ni? jag och min hund kan än så länge sitt, ligg, kryp, stanna, hit, fot på båda sidor...
Svar
12
· Visningar
1 350
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund HEJ! Nu var det bra längesedan jag var inne här. Hur är det med alla? Jag och Nikita har ganska nyligen vaknat ur våran vinterdvala...
Svar
9
· Visningar
821
Senast: falukorw
·
Övr. Hund gick på introduktionen på kursen idag. Det känns jättekul att komma igång, men jag är medveten om min hunds ålder och att han är...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en korthårig collie på 10 år som har problem med magen. Har varit till vet tre ggr och fått henne undersökt, hittar...
Svar
19
· Visningar
1 513
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Nu böjar våren komma med stormsteg...i alla fall i södra delarna av landet. Och därmed fästingarna... Under praktiken på ett hunddagis...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Zita
·
Övr. Hund Jag vill se en bild på din hund som valp och sen en bild som vuxen!
2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Ja som rubriken låter. Har lite film från i dag när vi träna som jag tänkte dela med mig.
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Fiffi1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka