Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag blir så ledsen. Våran älskade söta hund som nästan alltid gör som man säger, lydig och är alltid till lags.. förutom... Då de...
Svar
15
· Visningar
1 257
Senast: Marius
·
M
Övr. Hund Jag och min flickvänn har nydligen skaffat en snart 3-årig hanhund. Han är jätte snäll och mysig, men det är ett problem!! När vi är...
Svar
8
· Visningar
911
Övr. Hund Vi har precis börjat träna agility och jag hävdar att det går väldigt bra! På begäran lägger jag ut lite bilder för att bevisa det hela...
2
Svar
26
· Visningar
2 119
Senast: Minta
·
A
Övr. Hund Jag och sambon har länge pratat om att skaffa hund, men vi bestämde oss att vänta tills vi hade flyttat från Gotland till Gällivare...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: anna_saga
·
Övr. Hund finns det att köpa nånstans? allra helst i knallrosa (signalrosa, kan det heta så tro?) helst på nätet, men även butiker går bra(i...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: LillaMy84
·
E
Övr. Hund hur mycket brukar en mops kosta??? tack för svar:bow: :bow: :bow:
Svar
8
· Visningar
2 496
Senast: eddan2000
·
Övr. Hund Vart kan man hitta bra agilitybanor här runt omkring? Genom klubbar och även om det finns mer privat. Vart tränar ni?:) Och om man...
Svar
4
· Visningar
2 844
S
Övr. Hund Ni som har hundar som ni lärt att plocka upp sina utspridda leksaker i en korg, hur har ni lärt in det? Eller nån annan som har nå bra...
Svar
13
· Visningar
1 605
Senast: glee
·
Övr. Hund Lite bilder på Leias systers små valpar. 2 veckor och precis öppnat ögonen. Nu börjar dom bli söta och riktigt vilda, är bara still när...
Svar
12
· Visningar
863
Senast: Lidl
·
K
Övr. Hund Lägg in lite bilder på era hundar + ras ålder m.m :D
2 3
Svar
53
· Visningar
3 675
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund En bekant till mig frågade mig om det finns någon liten ras som är som mina jaktgoldens i sättet - dvs alerta, samarbetsvilliga och med...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 375
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Hur snabbt efter ett fästingbett märker man av symptomen? Vilka symptom är mest typiska för de olika sjukdomarna? Hur vanligt är det...
Svar
11
· Visningar
11 176
Senast: Bansan
·
Övr. Hund tänkte bomba er lite med bilder på mina monster. http://img.photobucket.com/albums/v290/zofine/jocke/trttjork.jpg...
Svar
10
· Visningar
876
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Jag sitter och kollar lite annonser på hundar, och hittade då en annons på en kinesisk nakenhund som ägaren vill ha ut på halvfoder, dvs...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Har höftledsröntgat min schäfertik och resultatet har kommit. HD vänster C, höger B. Och så AD utan anmärkning. Är en schäfer med såna...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Vad hade ni gjort? Om ni hade hittat 2 raser för framtida hund, som passar in till punkt och pricka förutom 2 saker. Den ena har...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 944
F
Övr. Hund Kan någon säga vad hunden på omslaget till denna bok är för ras?:) Den är sååå söt! http://www.formapg.se/_upload/bok/hi/9153424751.tif
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund Jag vet att det funnits bilder för här på hund men jag hittar inte dom. Jag är ute efter en bild på en schäfer som är helt rak i ryggen...
Svar
11
· Visningar
1 135
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Är så himla nervös i kväll ska jag iväg på min å Pimps första kurs. Å ja är livrädd för hur de ska gå. Vet ju att detta är en...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: verrdogan
·
E
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: Turali