*BILDER* På era hundar :D

Sv: *BILDER* På era hundar :D

Mattes älskling, flathane på 2 ½ år.... :love:
SUC30032.jpg

Lillpojken, husses hund, flat hane på 1 år
SUC30111.jpg

Eftersom jag inte vet hur man lägger in bilder,fast jag har försökt nu i en bra stund så ger jag upp=)

Ni kan gå in och titta på min hemsida i stället www.fridha.se

Fin flatte!! Härligt å se en med mycker svans. Min har ju onekligen nästan ingen kvar efter sin sjukdom =/

Jo,jag förstår hur man ska göra, men hittar ej adressen...står bara plats och sen C:\Documents and settings bla bla typ. Finns ingen adress.

Om det står så ligger din bild på din dator och inte ute på webben. Ladda upp din bild på en hemsida, på t ex picbox, eller här på Buke. Sedan högerklickar du på bilden på dess befintliga plats.

Testing testing=)

Senast ändrad av en moderator:

S2020019[2].JPG

Min pojke och jag på Uts i Hässleholm.

026.jpg

Och min andra älskling=)

DSC00413.jpg

Älsklingarna myspyser=)

Senast ändrad av en moderator:

haha ja det blev ju de..jag viste inte hur man la upp bilderna ju men så såg jag att en snäll själ hade skrivit ned lite i dena tråd men jaa...jag var då tvungen att göra en snabb test=)

det gick till slut jiipie=)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 450
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 877
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar