Jag har klappat varg idag!

Sv: Jag har klappat varg idag!

Jag har klappat en varg:banana:
På kolmården för ngr år sedan. Jag kan lägga ut bild om ni vill:D

Jag gjorde det för snart 3 år sen.
En helt klart häftig känsla!
Fick några pussar, bra kort och ett minne för livet.. :D

Den andra vargen är fortfarande på fri fot.. iaf för en vecka sedan.. andra eller tredje dan hade den varit en mil ifrån, så den kan ju vara i princip var som helst :o
Den går en säker död till mötes.. OM de hittar den.. eller den kanske dör ändå? :(

Den lär inte överleva allt för länge på fri fot heller, i och med att den inte vet hur man jagar... :(
Den kanske kan träffa på en annan snäll varg i skogen som kan lära den :idea: hehe

Ååh vad häftigt!!! :)
Funderar på att ge min mamma en varg-träff på Kolmården i födelsedagspresent, får jag fråga er som har varit där hur mycket det kostade?

Har för mig att det kostade 700:-/person
D e ju en slant, men en upplevelse oxå! :)

Jag kommer inte ihåg vad det kostade, vi var där en heldag med lunch, föredrag och besök i varghägnet. Helt klart värt ett besök, men var ute i god tid om ni ska åka. Det är poppis så du måste beställa i förväg och de brukar bara ta emot några besök per år om jag kommer ihåg rätt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 840
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 128
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar