Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Jag planerar att ta valpar på min Flat-tik. :banana: Hur svårt tror ni att det blir att sälja valparna? Jag bor i Stockholm. Tack...
Svar
16
· Visningar
1 771
Övr. Hund Jag ska som de flesta redan vet här inne skaffa mig en valp av rasen Grand Danois. Jag har nu fått "erbjudande"/tips om en hanvalp...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 777
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund med hund? Läste på en websida att deras viktgräns var så lågt som 5 kg. Kan inte vara många hundar som väger så lite? Är det helt...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Ska ev ta över en tik från en kompis...Kan man sterilisera en tik? Så att man slipper sära på hundarna när hon löper...Hon blir dessutom...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jag har ända sedan jag flyttade hemifrån funderat på att skaffa hund. Och som livet sser ut just nu så får jag nog nöja mig med att...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Det är en ständig kamp när man har matglada labradorer.. :( Nu har jag lyckats få ner min vuxna tik till en normal och acceptabel...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 558
Senast: pussi
·
Övr. Hund Vi skaffade valp for tre veckor sedan. Cosmo ar en springer spaniel/collie/great pyrenees mix. Och Cosmo gillar att bitas. Nar man...
Svar
11
· Visningar
2 360
Senast: pussi
·
Övr. Hund Hur ska jag göra för att få Nallo mer uppmärksam på mig när han är kopplad? Är han lös går det jättebra. Men bor i tätbebyggt område så...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Mirre
·
D
Övr. Hund Min pappas schäfertik har nu fått 10 söta små valpar!! De är 1 vecka i morgon födda 29/9.Pappan är dobermann som va väldigt snabb upp på...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 398
Senast: ElCamino
·
J
Övr. Hund Vi tränade en del spår med leo när han var yngre. Men så blev han ordentligt getingstycken i ett spår, efter det så blev han lite...
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: Albert
·
A
Övr. Hund Vi har en nästan 3 årig tik. När hon löper har hon ett väldigt konstigt beteende bla att hon pressar sig under min pappas säng mitt på...
Svar
2
· Visningar
28 371
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Ibland när jag kallar in min tik så kommer hon i 190 rätt in i benen på mig. Idag resulterade detta i att jag låg och krälade bland...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: GaurdianAngel
·
G
Övr. Hund :o :o Har beställt en hel massa köttben till mina hundar. HUR mkt hade jag ingen aning om :eek: :eek: :eek: HJÄLP!! Nu blir...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jo, vem har sagt att hund och katt är värsta fiender? Kan inte dom bråka på skoj?! Det gör mina iallafall :D Du har en sumploppa...
Svar
11
· Visningar
881
Senast: satanic
·
C
Övr. Hund Idag skulle jag hämta ett paket på Posten (Lantmännen här i byn) och tog hundarna med mig i bilen. När jag hade hämtat mitt paket och...
Svar
15
· Visningar
1 353
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Finns det någon som ger detta foder till sin schäfer? Är det ett bra foder? Min uppfödare gav det till sina vuxna hundar och nu har jag...
Svar
10
· Visningar
1 114
Senast: linafina
·
G
Övr. Hund Hur vet man om ens hund är registrerad i Jordbruksverkets hundregister? Enligt deras hemsida skulle de skicka ut brev till alla...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: glee
·
Övr. Hund Vad ska man göra om ens valp är överdrivet mammig? Jag vet ju att hundar kan vara det men jag undrar om det är normalt att dom är så som...
Svar
6
· Visningar
3 700
Senast: linafina
·
C
Övr. Hund I slutet på juli blev min jämte slö och halsen svullnade upp på honom, så vi åkte akut till jourhavande veterinär (distrikt) och han...
Svar
0
· Visningar
1 809
Senast: Clintan
·
M
Övr. Hund Hur mycket ungefär kan en terrier på 30 cm i mankhöjd väga? 7 kg? Mer eller mindre?
Svar
2
· Visningar
674
Senast: mulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka