Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var på en mycket uppskattad träning igår med unghunden i med ett gäng som jag tränar med ett par gånger om året, vi har samma ras och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 526
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Uppfödaren ringde. Hon har fått tillbaka två av sina uppfödningar (pga oseriös ägare och allergi)och söker nu nytt hem. I tankarna...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har på flera ställen sett protestlistor mot hundkapplöpning men har inte skrivit på för jag tycker inte jag har tillräcklig kunskap...
2
Svar
23
· Visningar
3 025
Senast: whipsy
·
Övr. Hund Vad tycker ni är ett lämpligt pris för en hund som behöver omplaceras. Tänkte på en större hund.....
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Om man har bestämt sig för ras men ska välja uppfödare, har ni några förslag på frågor man kan ställa till olika uppfödare för att få en...
Svar
5
· Visningar
10 470
M
Övr. Hund jag och min sambo har så smått börjat fundera på att skaffa hund. problemet är att vi båda jobbar normala dagar och måste således vara...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Milosari
·
Övr. Hund var får man tag på hundgaller? Har försökt googla men hittar inte och bilen har ingen svensk "egen" hemsida (vad jag vet?). Finns...
Svar
3
· Visningar
1 424
Senast: Mammadutt
·
E
Övr. Hund Hejsan alla! :) Jag har en dvärgshnauzer som har lätt att "gå upp i vikt". Vi ger honom 1 dl på morgonen och 1 dl på kvällen. Är det...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund :eek: Det ringde en tjej idag från SKK som ville ha en foxterrier till domarutbildningen, eller om det var en konferance :confused: ...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Macken22
·
C
Övr. Hund Hej allihopa! Är ny här på sidan... :) Tänkte bara berätta att jag var ute och surfade lite på olika hund sidor å så råkade jag...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Cornelia
·
P
Övr. Hund Finns det mjölkersättning till valpar då dom är ca 6 veckor och tex förlorat sin mamma? Eller vad bör man göra då?
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Ringo_Cassio
·
Övr. Hund Är det någon som vet hur en sådan går till? Måste strävhåriga JR vara trimmade? och hur i såfall? Måste de kunna gå fot och stå...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Geezer
·
G
Övr. Hund Jag håller på och forskar lite i min hunds släkt, på en del ställen har jag kommit rätt långt (17 led).. Jag vill göra en stor tavla och...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: glee
·
Övr. Hund Min nioåriga greyhoundhane tappar vikt i en fart som varken är önskvärd eller hälsosam. Pensionerad kapphund, jag har haft honom sen...
Svar
9
· Visningar
2 996
Övr. Hund har funderingar på o köpa någon/el. båda dom hundraserna.. någon som vet vart man kan hitta uppfödare, information, hemsidor mm om just...
2
Svar
22
· Visningar
1 754
·
C
Övr. Hund Buss/tåg/båt/flyg? Affärer? (Livsmedels affärer anser jag som självklart att de inte äf välkommna i. Är det rätt?) Klädaffärer...
Svar
16
· Visningar
3 719
·
Övr. Hund Är det någon här som skulle kunna hjälpa mig med att hitta info till ett arbete i min teckenspråkskurs? Jag vill skriva om...
Svar
7
· Visningar
1 749
Senast: giowanna
·
P
Övr. Hund vi ska skaffa en valp :) va och kollade på 22 st (2 st kullar) i söndas.dem är bara 3 veckor gammal... de blir jättesvårt att välja...
2
Svar
28
· Visningar
2 083
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Snälla, hoppa inte på mig nu. Tänk på att jag har haft tåliga drevrar tidigare... :-) Det slog mig i morse när jag såg grannarna...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Okej, andra hundar blir boll idioter eller pinntokiga, våran är skott idiot... För lite bakgrund, han är fyra, springer spaniel, vi...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka