Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Någon som har läs boken som är skriven av Barry Eaton?
Svar
8
· Visningar
1 396
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har inte hittat alls mycket information om rasen och skulel vilj ahöra lite från er som kommit i kontakt med den hur den är?
Svar
13
· Visningar
3 653
Senast: Icka
·
Övr. Hund Folk klagar på tikar som löper, en baggis säjer jag en tik löper tre veckor två ggr/år. Hanhundar löper så fort en tik löper och bor man...
2
Svar
21
· Visningar
2 122
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på pembroke och cardigan? Tycker de ser väldigt lika ut för mitt otränade corgie-öga. :o ;)
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Druvan
·
C
Övr. Hund Hej! Vi har köpt en JR valp, han kommer v. 45. :) Det är så att vi är inte helt säkra på vad Han ska heta. Så jag undrar om ni har...
Svar
9
· Visningar
1 451
Senast: desiree
·
Övr. Hund Hej, vi är spekulanter på en volvo v40. Någon som har sådan med hundbur? Går det att ha tvådelad i den utan att en vuxen Flat blir...
Svar
11
· Visningar
1 814
·
C
Övr. Hund Är dom som sina större rasfränder eller är dom mindre raslika och mer som sällskapshundar??? Tänker exempelvis på: tax olika typer...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har ju nu både labbevalptik plus en 2,5-årig labbetik hemma. Jag hade för avsikt att inte lägga mig i hundarnas sociala beteende...
Svar
9
· Visningar
949
Övr. Hund Trots att vi använder specialfoder till vår tik har hon fallit in i kli- och slickattacker igen. När vi besökte veterinären så berättade...
Svar
0
· Visningar
1 726
Senast: Darby
·
T
Övr. Hund Är lite inne på att köpa en bullterrier, någon som har erfarenhet av rasen och vill dela med sig? Kanske tips på bra uppfödare i...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Trissa
·
K
Övr. Hund nu är de snart dags att vaccinera vovven. vad får ni betala för en vaccination?
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Meibla
·
Övr. Hund ...har varit hos veterinären idag....på en seniorkoll....hon var förvånansvärt fräsch...övervikt har hon ju, och en liten...
Svar
2
· Visningar
645
Övr. Hund Givetvis ska man ta betalt för en sådana också, men jag hickade till när jag läste en annons på valpar chiahuhua/papillon där prislappen...
Svar
18
· Visningar
3 900
·
C
Övr. Hund Fick precis ett klagomål av kvartersvärden över att min hund skäller. min hund skäller enbart om folk är på brevlådorna. är jag hemma är...
Svar
3
· Visningar
1 781
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund :eek: :eek: :eek: avmaskade valpen några dagar efter vi fick hem honom, i början av okt alltså. Men idag fick jag en chock, det...
Svar
9
· Visningar
3 296
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Min far är rätt sjuklig, och verkar ha tappat stinget helt pga sjukdom. (67 år). Jag funderar starkt på att ge honom en hund i...
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej gott folk. Nu har vi äntligen, äntligen fått hem vår valp. Han är en riktig cooling. Efter två minuters pip i bilen sov han i...
Svar
17
· Visningar
1 430
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund har en engelsk springer spaniel valp på 6 mån, en grabb, han var ända fram tills för ett par veckor sen relativt lydig (tex så ska han...
Svar
15
· Visningar
1 317
Senast: wtf
·
B
Övr. Hund Avlivade min babylove beagle i måndags förra veckan. efter ett illa år med e-coliinfektioner i ögonen, diagnoser som "hon e bara gammal...
Svar
14
· Visningar
1 062
Senast: beagle
·
B
Övr. Hund Är det ngn som vet vem som är ansvarig för vad hunden gör när man vaktar ngn annans hund? Tar gärna emot svar med paragrafer... Har...
Svar
7
· Visningar
1 059

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka