Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.op.se/blaljus/brott/lamnade-hundarna-ensamma-i-flera-dagar-atalas-for-djurplageri Hon är ju inte frisk på en fläck den där...
Svar
12
· Visningar
1 666
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 838
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om du kan tipsa/rekommendera någon av dessa bilburar? Vilken hundbur tycker du funkar bäst? Mina krav är: - Dubbelbur...
Svar
3
· Visningar
1 894
Övr. Hund Sitter här bredvid min lilla valp som sover så sött. Jag letade och funderade över en bra hund till mig under längre tid. Tillslut blev...
Svar
14
· Visningar
3 096
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag funderar på att ta tag i lydnadsklass 1 och då ingår ju tandvisning. Mina hundar har nog inte något problem med att någon främmande...
Svar
9
· Visningar
973
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Det finns ju lika många åsikter hur man tränar en hund bäst som det finns människor så därför frågar jag er buke, vad har ni för syn på...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 415
·
Övr. Hund Jahapp, jag var lycklig när jag hittade mina vinterkängor från Merrell. Stabila, vattentäta och extremt bekväma. Nu är det tyvärr för...
2
Svar
26
· Visningar
1 759
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Behöver lite tips! Blev med Ford Focus (03:a) i helgen och behöver tips på hundbur. Vill självklart ha en krocktestad och skrammelfri...
2
Svar
21
· Visningar
2 886
Övr. Hund Hej. Behöver lite tips och råd hur man ska lära hunden att sluta tjuva grejer hemma. :cool: Vi fick igår hem en 5 årig samojed tik...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 499
·
Övr. Hund Jag träffade en väns 8månadersvalp förra veckan. Trevlig hund, men det visar sig att hon har ett rejält resursförsvar mot andra hundar...
Svar
5
· Visningar
863
Övr. Hund Efter att ha kämpat länge med att lära tollaren stå från sittande, för rallylydnadens skull, blev det helt plötsligt enkelt när jag kom...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Emminsky
·
Övr. Hund Har någon av er varit med om att en tik påbörjat löp (med blod) och avbryta det (på grund av stress/annat) för att sedan påbörja igen...
Svar
10
· Visningar
2 640
Senast: Lizans
·
Övr. Hund 17 veckor gammal imorgon. Och nu är hon en border collie :love: Notera hur hon tänder till allt eftersom. Svansen börjar med en käck...
2
Svar
37
· Visningar
3 013
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har hållit kurser i egen och i SBK:s regi i tio år, börjar känna mig rätt rutinerad. Jag får ofta bra eller väldig bra omdömen på...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 138
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Hund Rallylydnadsfråga: Hur upplevde du steget mellan nybörjarklass och fortsättningsklass i rally? Gick det smidigt? Vad var den största...
Svar
5
· Visningar
523
Övr. Hund Har hittills tänkt att jag ska ha bältessele till min blivande hund och låta den åka i sätet, för att slippa byta bil. Men efter att nu...
Svar
18
· Visningar
1 686
Senast: Silver Girl
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: TeamLundVer
·
Övr. Hund Hur tänker ni när ni planerar tävlingssäsongen inom den/de sport/er ni håller på med? Tänker ni ut allt i förväg? Kollar utbudet...
Svar
7
· Visningar
675
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Min syster har bekymmer med sin äldsta tik, hon har 2st Jack Russel tikar. 5 & 3 år om jag minns rätt. Den äldsta Lisa, är en jycke som...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Känner mer och mer att jag gärna vill ha en ny hund, min gamla har varit borta nu ett tag och ensamheten och tomheten är ju enorm. Men...
Svar
10
· Visningar
1 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka