Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har ni några betänkligheter kring att tävla en hund som bor tillsammans med en löptik? Min tävlingshund kommer vara färdiglöpt om 1,5 v...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Någon som vet något bra namn till en jakthund på T? Gärna något som har med växtriket att göra! (sambon tyckte inte tall var något bra)
2
Svar
38
· Visningar
4 304
Övr. Hund Ni som tävlar/t Rallylydnad avancerad klass och högre. Hur stort var språnget från fortsättningsklass tycker ni? Vilka har de största...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Vad är anledningen till att valpar under 4 månader ej får införas på utställningsområdet? Är detta nytt eller har det alltid varit så?
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Så otroligt trött på att hund j'veln inte kan sluta vrål skälla och bete sig som en idiot när det går ägare och hundar genom vår gård...
2
Svar
32
· Visningar
4 156
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Det började med att en tik hade varit skendräktig och valpat under natten. Buster blev som tokig och var helt galen i henne. Vi la en...
Svar
1
· Visningar
688
Övr. Hund Hej jag har en Engelsk Springer som är Aportör och stötande fågel hund hon blir så upphetsad när vi jagar så hon skäller hela tiden fort...
Svar
2
· Visningar
518
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Finns det något särskilt som man vill ha som nybliven valpägare? Min kompis fyller snart år och jag skulle gärna ge något hon kan ha...
Svar
7
· Visningar
925
Övr. Hund Jag har gett upp mot slyngelns ovana att gnälla/pipa/yla i frustration/förväntan när han tycker synd om sig själv (läs: när han sitter i...
Svar
7
· Visningar
2 283
Senast: Lona
·
Övr. Hund Min sambo och jag diskuterade igår hajk-hunden. Jag har alltid trott att det var Turbo, men sambon sa att det inte var så. Google...
Svar
15
· Visningar
5 681
Senast: dpmatte
·
K
Övr. Hund Igår var jag hos en bekant och träffade henne och hennes mysiga Chow Chow gäng. Tre vuxna hundar och en underbart söt valp på 10...
Svar
14
· Visningar
20 998
Senast: Soffor
·
Övr. Hund Här är då min helt förändrade hund. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.. Förra Söndagen så körde en trimmad bil förbi oss i typ...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 268
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har ett stort problem och det är att min hund är totalt fixerad av vildkaniner. Tyvärr så bor det en stor hög av sådana hemma hos...
2
Svar
23
· Visningar
2 462
Övr. Hund Nu är jag ute på väldigt okänt vatten känner jag... :p I alla fall. Jag satt och spånade på vilken hundras jag skulle ha, om jag...
Svar
13
· Visningar
2 418
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Hund Ny fråga. Min vänninas hund biter sönder allt på 3 sekunder. Dummys av skinn nix det håller inte heller. Hon har ett extremt driv och...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Har ni tips på vart jag får tag i ett halsband där hundens namn + mitt telefonnummer får rum? Vi flyttar in i hus i sommar och där...
Svar
12
· Visningar
2 947
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min kompis har en tik som är grymt stark och när hon blir stressad eller uppspelt så drar hon. Eftersom hon drar sönder resårbanden på...
Svar
12
· Visningar
3 306
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: Migo
·
Övr. Hund En gripande och vacker film om en hunds sista jaktdag. En inblick i jaktlivet tillsammans med sin bästa vän. Jag tror att det är hög...
Svar
0
· Visningar
753
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag vill se bilder på era hundmatskålar :) Finns det plus/minus med upphöjda matbarer? Mira har två stora i plast och färgglada...
2
Svar
25
· Visningar
3 417
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka