Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej hopp! Minns ni mig? Jag har inte varit inloggad på ett gäng år så jag fick onekligen skapa nytt konto nu, men mitt gamla...
Svar
12
· Visningar
1 483
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Sitter och skrattar för mig själv. I höstas anmälde jag mig till en kurs i longering med hund och de skulle höra av sig när de funnit...
Svar
3
· Visningar
1 528
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Börjar nu bli dags för utställningar för mig och min ett åriga flatcoated retriever. På tidigare utställning i vintras fick vi omdömet...
Svar
3
· Visningar
2 950
Senast: isafore
·
Övr. Hund Jag hyr ett hus på landet med egen trädgård och har en granne som har sin hund lös, problemet är att ägaren verkar ha dålig pli på...
2
Svar
34
· Visningar
3 251
Senast: tanten
·
Övr. Hund vår lilla jack Russel igår när vi var ute på promenad. Vår lilla Alice var kopplad och de två hundar som gick till attack var lösa. Vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 961
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi ska ut på fjälltur om några dagar, och har vant hunden vid att bära sin väska. Mestadels har sambon skött detta, så idag när jag gick...
2
Svar
24
· Visningar
5 096
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har börjat träna motbetingning med Alice! (Ja, det var på tiden!) Igår tränade vi med bilen, för hon tycker den är obehaglig men...
Svar
5
· Visningar
1 857
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min vovve har tyvärr super känslig mage, den kommer ur balans för minsta lilla. Alltså är godis, eller köttbullar/falukorv mm uteslutet...
Svar
4
· Visningar
1 433
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Medlemsmöte på klubben i veckan här och jag har i ett svagt ögonblick lovat att fixa lite utmanande lekar för medlemmarna och deras...
Svar
7
· Visningar
1 769
Senast: Is
·
Övr. Hund Hej vet inte hur jag ska ta detta men när jag och en skulle gå hem från affären så blev inte jag då som tur var men min vän anfallen av...
Svar
10
· Visningar
1 583
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder. Hur lär ni in det här? Med min cavalier har jag aldrig behövt träna det, han bara kunde :D Men nu börjar han...
Svar
4
· Visningar
1 933
Senast: liasa
·
Övr. Hund Jo, där är såhär att jag är himla sugen på att fasa över min JRT på färskfoder men har ett litet problem... Jag vet inte vilket foder...
Svar
11
· Visningar
931
Övr. Hund Reklam för hundmat, som blivit en viral succé. Första gången jag kollade på den tyckte jag också den var "göllig". Men nu har jag sett...
2
Svar
30
· Visningar
2 533
Övr. Hund Hej alla erfarna bukefalister. Jag undrar hur ni tränat era hundar att uppföra sig under ridturen? Jag har aldrig ridit med hund men...
Svar
12
· Visningar
1 481
Senast: Freeride
·
Övr. Hund Det är planen att göra i sommar. Utgångspunkten kommer att vara - tror jag - Storsätra som ligger 5 km från Norska gränsen. Det är ju...
Svar
9
· Visningar
3 825
Senast: Bliss
·
Övr. Hund Sambon och jag har nyss köpt hus, med en ganska stor tomt. Vi har en liten tanke om att bygga en hundgård. Inte för att hunden ska bo...
2
Svar
22
· Visningar
4 826
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hunden är uppvuxen med katter, men med den tåliga sortens katter. Ger tough love en ny innebörd. Jagar katter ute, och är ganska blockad...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Nu kan jag inte länka på mobilen men det finns säkert någon hjälpsam Bukefalist som kan göra det. Läste precis i en av de större...
2
Svar
39
· Visningar
3 349
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Härjade runt i innerstan för ett tag sedan och blev nästan påkörd av en barnvagn, en märklig barnvagn med två håriga vibrerande bebisar...
Svar
8
· Visningar
10 973
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Vi har en tollare på 8 månader. Hon älskar människor, barn och hundar. Hon har tyvärr lite svårt att hantera sina glädjekänslor som är...
2
Svar
23
· Visningar
3 571
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka