Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jag vill ut och tävla nuuuu! Till helgen vore bra tack!! Men men, ingen hund för tillfället som kan alla moment. Men gissa om att man...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 725
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Nu menar jag inte bur utan bara grindar bak till en volvo 945..... Är det någon som vet någon hemsida??? När jag söker så får jag bara...
Svar
18
· Visningar
21 680
·
Övr. Hund Jag misstänker att vår äldsta hund har fått noskvalster. Jag gjorde lite eftersökningar på nätet och det verkar som om symptomen...
Svar
11
· Visningar
1 888
Senast: GaurdianAngel
·
E
Övr. Hund Genom åren har det blivit en del priser med hundarna. :o De äldsta är dock väldigt fula.... Inget kul att ha stående framme.... Då...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Har det verkligen brunnit ned ? Jag har inte vart ut till Klippan på evigheter samt läser ej dagstidningar, men min kompis säger *hon...
Svar
3
· Visningar
1 435
Senast: glee
·
M
Övr. Hund Är det någon som har några tips på hur man får en hund att tugga på allt när man inte är hemma? Min 15 månaders tik plockar grejor från...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: Marre.N
·
B
Övr. Hund Vad kostar det ungefär att kastrera en hanhund ? Någon som gjort det och isåfall, blev din hund förändrad i personligheten efter det ?
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Min vovve är nu ca 7 1/2 månad. En amerikans cockerspaniel. Han har alltid varit duktig att komma på inkallning, ibland har han tagit...
Svar
6
· Visningar
790
·
Övr. Hund Vår lilla (kräsna) pointertik vill inte alltid äta sin mat. Frukosten är oftast mest kinkig, och ibland vägrar hon även middagen. Förra...
Svar
15
· Visningar
1 262
Senast: BuenoBull
·
P
Övr. Hund Ja, det kanske blir en till i huset igen. Den här gången blev jag uppringd från en omplaceringsverksamhet. Jag har pratat och mailat...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund ....hur gör ni??? Alla tips och erfarenheter mottages tacksamt. Vi har två valpar som har bott inne med oss i tre dygn nu och det...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 550
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag började spåra med Jason för en månad sen ungefär och har hunnit med att lägga ett par enkla spår. Saken är den att han älskar att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 960
Senast: linafina
·
T
Övr. Hund Jag sitter bara här och lullar utan att ta mig för något. Hundarna var ute 6-7 timmar igår, så jag känner ingen panik att de måste göra...
2
Svar
33
· Visningar
1 652
·
Övr. Hund Nu är valpträffen spikad den 22:e maj 13:00 i Bokskogen i Torup. Alla är välkomna, främst valpar och unghundar. Det kommer även närvara...
Svar
14
· Visningar
1 034
Senast: Tiggertjejen
·
S
Övr. Hund idag avslutades vår agilitykurs med stafett och tävlingar. så nu tänkte jag bara skryta och säga att laget vann stafetten. min voffe...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: sucka
·
Övr. Hund Jag ska göra MH:et i höst på Jason och det ska bli himla intressant. Han ska även röntgas i armbågar och höftleder. Blir han fri på...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: linafina
·
B
Övr. Hund och jag skulle verkligen vilja sluta! :( Min hund är valpig och bufflig men när han väl koncentrerar sig är han riktigt rolig att...
Svar
17
· Visningar
1 110
·
Övr. Hund Som de flesta vet så har jag en Grand Danois hane på 10 månader hemma ( mer vild än tam just nu ;) ) En tung ras och jag har aldrig...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 629
Senast: mosaik
·
O
Övr. Hund Min lilla valp blev mycke mindre än jag hade tänkt mej. Typ som en chihuahua :o Hon är 8 veckor på Onsdag och jag har börjat...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Hur länge kan man gå med en 9 månaders hund av mellanstor ras? Det är rask takt som gäller.
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Tiggertjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31