Osäker, när kan Atlaz följa med?

Sv: Osäker, när kan Atlaz följa med?

Hur som helst så avslutar vi denna diskussion nu eftersom den inte ger någonting.

Calazirya skrev:
What ever, jag tror du inser själv att jag inte tänker jogga med en halt hund... :smirk:

Som skrivet för 3:e gången det var en allmän fråga, ursäkta mig om jag skrev den samma vecka som jag frågade över haltandet, jag skriver det en gång till, frågorna har inget samband och är tagna ur två olika tillfällen.

Det är ju inte sällan folk på detta forum antar massa saker utan att egentligen veta.

Är det bara berättigat för vissa eller?

*ler* Självklart inte, men jag har redan förklarat för linafina att tråden om min hunds haltande inte har med denna tråd att göra !

Så jag antar inte, jag har förklarat !

Du kanske har något relevant att tillägga i tråden istället ?

Nej det har jag väl engentligen inte.

Håller med de andra i stort sett. En frisk hund på 10 månader ska klarar en lugn joggingtur på 3km lösspringandes.

Liknande trådar

Övr. Hund Tanken har varit ett tag att skaffa ännu en hund och i vinter kommer vi vara lediga ett tag både jag och sambon, jag några veckor och...
2
Svar
32
· Visningar
2 928
T
Övr. Hund Är det någon här som har en show husky och kan berätta lite om dem? Jag ska skaffa en hund om några månader/ett år när jag har tagit...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 777
Senast: Tessu
·
T
Övr. Hund Jag är ju i hundköpstankar och har då en annons på blocket att ja vill köpa hund och nu kommer de svåra, va vill ja ha och va vill ja...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: boccia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025