Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Ska till sommaren bygga stall och ligghall till mina hästar? Är det någon som byggt ligghall? Vad bör man tänka på? Smarta idéer...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: gadriel
·
C
Hästmänniskan Någon som vet vad det är för utbildning till det? Svårt att komma in?
Svar
2
· Visningar
3 188
Senast: Calle
·
B
Hästmänniskan Hej, undrar om någon driver eller känner någon som driver eller har barn på ett ponny-fritids? Hur tycker ni att det fungerar? Hur drivs...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: break_a_leg
·
N
Hästmänniskan Förra helgen kom min häst "på vift" då medryttaren ramlade av. Jag är inte ute efter pengar eller ngt somhellst skadestånd av denna...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 485
Senast: Krabban
·
S
Hästmänniskan Förhoppningsvis kommer elektrikern snart så stallet blir helt färdigt. Förr hade vi alltid nattlampa, i gamla stallet. Har ni det och...
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Hästen får akut ont i magen, buköppnas och det visar sig att den har en medfödd missbildning i magen som gjort att tarmarna fallit ner i...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 601
Senast: alisson
·
K
Hästmänniskan Kraxas dotter här som undrar vad en rimlig timlön är för en 8h arbetsdag då jag är 23år uppvuxen med hästar, och djurvårdar utbildning...
Svar
3
· Visningar
1 148
·
Hästmänniskan Jag har alltid haft mina hsätar förs i A*ria men har nu börjata tt tänka om. A*ria har ju 1800kr i självrisk + 20% på överstigande man...
Svar
2
· Visningar
776
·
E
Hästmänniskan lägger ni ner på er ridning per år/månad?å bor ni på landet lr stan? å hur ofta rider ni för de pengarna? ridskolelektion...
Svar
15
· Visningar
1 389
Senast: furreburre
·
L
Hästmänniskan Jag jobbar och har sparat ihop en hyfsad budget. Jag har också räknat ut att jag har råd att ha häst då jag jobbar heltid och har...
Svar
8
· Visningar
1 290
Hästmänniskan Ni vet, såna där för B-, BE- eller C-kort... Runt hur mycket får man räkna med om man vill hyra...? Att köpa kostar ju runt 400 000 -...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Hästmänniskan Jag satt å letar efter lite fina hästbilder och kom över denna bild.. http://www.javajane.co.uk/horses2/Bay_pony_jumping.jpg de där...
Svar
19
· Visningar
1 464
Senast: gadriel
·
T
Hästmänniskan \"Grästrimmer\" ?? Vi skulle behöva köpa någon form av "trimmer" till traktorn men när man kollar i tex. Blå Börsen så står det ju så...
Svar
11
· Visningar
2 134
Senast: armada
·
B
Hästmänniskan Var hittar man uteboxar att hyra eller köpa? Inte de stationära varianterna, utan som är lätta att montera ner igen.
Svar
1
· Visningar
2 152
Senast: Blaze_Of_Glory
·
T
Hästmänniskan köper man bäst och gärna billigast elstängsel, helst postorder annars endast affärer i värmland??? :confused: :confused:
Svar
6
· Visningar
943
Senast: caradan
·
Y
Hästmänniskan När ekonomin är körd i botten och det är dax för hästen att få fina fötter, vem väljer man? Den dyra eller den billiga hovslagaren? Den...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: fantastic
·
Hästmänniskan har vi haft i stallet inatt :(. rören fryser nu när hästarna är i hagen, och sen tinar upp på kvällen då de värms upp av hästarna. igår...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: beauspirit
·
Hästmänniskan Igår åkte jag taxi hem från jobbet för att hinna sova någon timme innan det var dags att bege sig igen. Betalade med kortet då summan...
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: lil-sis
·
B
Hästmänniskan Tycker att travare mycket väl kan vara utmärkta ridhästar, och är intresserad av att höra hur alla travhästägare som använder hästen för...
2
Svar
26
· Visningar
2 171
B
Hästmänniskan Vi missade att borsta det gjutna stallgolvet, och eftersom vi gjöt med vibrationsfritt så är det som en hal hinna på golvet... någon som...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: lill_flesky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama