Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har ett stort problem som blir värre för varje dag, jag är ständigt oroad för min häst. Han har inte haft några skador i princip, är...
Ekonomi & Juridik
Vi byggde ridhus nu i maj, mått 20*70. Ridytan blir 62*20. Vi har satsat på ett bra underlag, kommer erbjuda en avancerad hinderpark...
Ekonomi & Juridik
Är det någon här som jobbar/har jobbat med ridning som terapi eller använt hästar på anna sätt inom terapiområdet?
Skulle vilja höra...
Hästmänniskan
Efter att ha kämpat med fång i många år så fick min häst avlivas i går kväll...hon blev bara 15år...vi delade 13 av dem...Jag trode att...
Hästmänniskan
Som en del säkert läst i en tidigare tråd så velade jag ju ifall jag skulle behålla min häst (importerat halvblod, född 1996) eller göra...
Hästnyheter Sorry, ridsport är inte för alla.
Den största orsaken är pengar.
Det är få som har råd med egen häst.
Även ridlektioner kostar ganska så...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.